CASTELLÓ. Alcalà-Alcossebre és un dels 15 municipis de la Comunitat Valenciana de menys de 20.000 habitants als quals s'ha concedit una ajuda econòmica per a actuacions encaminades a la digitalització del cicle urbà de l'aigua. La iniciativa té l'objectiu de millorar el control, mitjançant mitjans digitals, dels consums i de la qualitat de l'aigua potable que es consumeix en la localitat.
“Cada vegada els paràmetres de qualitat exigits per a l'aigua potable són majors i és fonamental que la nostra xarxa compte amb l'última tecnologia que garantisca que es compleixen, per això és necessari continuar invertint” ha explicat l'alcalde Francisco Juan, que ha insistit que “haver aconseguit amb una subvenció tan important ens assegura comptar amb una xarxa d'aigua potable més moderna i eficient”.
L'Ajuntament va elaborar un projecte tècnic, que es va presentar per a optar a la subvenció, en el qual s'inclouen accions com la instal·lació de cabalímetres, controls de vàlvules, mesuradors de clor, equips de mesurament de clor i terbolesa o desincrustadores calcaris. Tot aquest sistema de controls assegura el complet monitoratge de la xarxa d'aigua potable, la qual cosa és definitiu a l'hora de preveure i actuar sobre possibles incidències. Aquests treballs es trauran a licitació perquè es desenvolupen per part d'una empresa especialitzada, amb un termini que finalitzarà en 2026.
Castellón Plaza
Alcalà-Alcossebre aconsegueix una subvenció de 343.464 € per a digitalitzar el cicle urbà de l'aigua
Últimas Noticias
-
1El PPCS denuncia "la espera de más de 5.000 castellonenses" para realizar la prueba práctica del carné de conducir
-
2La Diputación ensalzará la trayectoria de Sara Sorribes con el Mérito Deportivo en el Día de la Provincia
-
3Compromís llevará a la Diputación "la defensa de la educación pública y el refuerzo de los servicios sociales municipales"
-
4The Ocean Race Europe transforma su huella de carbono en apoyo a la Huerta Valenciana junto a un proyecto de Global Omnium
-
5Relevo en Compromís para las elecciones en Castelló: la diputada Verònica Ruiz sustituirá a Ignasi Garcia
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Alcalà-Alcossebre aconsegueix una subvenció de 343.464 € per a digitalitzar el cicle urbà de l'aigua · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies