Castellón Plaza

licita el projecte de rehabilitació 

Alcalà-Alcossebre busca convertir l'antiga Casa del Metge en un espai cultural i turístic

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L'Ajuntament d'Alcalà-Alcossebre ha licitat la contractació dels serveis d'assistència tècnica per a la redacció de projectes i direcció facultativa de l'obra de rehabilitació de l'edifici de la Casa del Metge -antic habitatge i consulta del doctor Ricardo Cardona adquirida recentment pel consistori- i del seu entorn en la plaça Ricardo Cardona. La licitació s'ha publicat en la Plataforma de Contractació de l'Estat i compta amb un pressupost basi de 44.500 euros.

El projecte té com a finalitat recuperar l'emblemàtic edifici, situat en ple centre d'Alcalà, proporcionant un nou recurs municipal de caràcter turístic, millorar l'oferta d'espais culturals del municipi i espais de suport per a les associacions locals, contribuir al foment de les activitats empresarials innovadores i revitalitzar la plaça Ricardo Cardona i carrer Sant Ferran. L'actuació es finançarà a través de recursos municipals i d'una subvenció autonòmica a través del Pla Conviure, destinada a la rehabilitació d'edificis rellevants.

"Vam adquirir l'edifici la setmana passada i de manera immediata hem licitat la redacció del projecte perquè l'obra puga iniciar-se com més prompte millor i aquesta actuació, que contemplava el Pla Reviu per a la revitalització del nucli d'Alcalà, siga una realitat", ha detallat l'Alcalde Francisco Juan.

 

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Enrique Bañuelos mete a su hija en el consejo de la cotizada sueca Inzile
La UNED celebra su 50 aniversario con una visita a los alumnos de robótica de la Fundació Flors