Castellón Plaza

Miquel Peris, Manel Garcia o vicent fausto

Alfredo Sanz dota de música als poemes d'autors valencians en 'Sons i somnis' 

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La poesia i la música es donen la mà en el CD Sons i somnis, un nou projecte del músic i compositor Alfredo Sanz, patrocinat per l'Ajuntament de Vila-real. El treball, presentat aquesta setmana amb la participació del regidor de Cultura, Eduardo Pérez, ha consistit en l'enregistrament de deu temes compostos i musicats per Sanz sobre sengles poemes de diversos escriptors valencians.

Entre aquests, destaquen els dels vila-realencs Vicent Fausto i Manel Pitarch. També s'han inclòs poemes de Miquel Peris, Manel Garcia i Bernardí Rubert. La veu l'ha posada la mezzosoprano Francisca Sales, amb la col·laboració del tenor Vicent Ombuena.

El regidor de Cultura destaca la “creativitat interdisciplinària” del treball que, assenyala, “demostra que Vila-real viu un moment de gran fecunditat artística en tots els camps”. Per això, “l'Ajuntament té l'obligació de canalitzar tot aquest torrent de creativitat perquè la nostra ciutat siga també líder en l'àmbit cultural”, destaca Eduardo Pérez.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo