CASTELLÓ. El PSPV de Borriana es referma en les seues crítiques contra l'equip de govern de Jorge Monferrer per les obres en la façana del mercat municipal que han acabat amb la destrucció parcial del revestiment ceràmic original de l'immoble, amb quasi un segle d'antiguitat. El regidor socialista Bruno Arnandis assegura que "Monferrer i el seu executiu han ficat la pota fins al fons i ara es refugien en mentides o mitges veritats per a tapar els seus errors garrafals després de la denúncia que vam fer els socialistes". L'edil ja va fer públic fa una setmana que aquestes actuacions s'han realitzat sense comptar amb l'aval tècnic i violant la normativa de protecció del centre històric.
Arnandis destaca que "en l'expedient d'obra, al contrari del que afirmen en el PP, no consta enlloc l'informe previ de l'arquitecte municipal que avale l'eliminació de tot el revestiment ceràmic" i afegeix que "és mentida que existisca un document de la Conselleria que done suport a les obres": "només indica que són competència municipal, no que les justifique".
Segons el representant socialista, el projecte presentat pel PP esmentava que es realitzarien les obres "procurant ser el més respectuós possible amb el patrimoni", però la realitat ha sigut ben distinta. "Les fotografies del mateix projecte mostren com s'han destruït taulells en bon estat junt amb els que estaven danyats", afirma l'edil. Bruno Arnandis lamenta que, de no haver sigut per les denúncies ciutadanes i del Partit Socialista "no haurien dubtat a arrasar-ho tot" i acusa directament el govern de Monferrer d'intentar "maquillar" el seu error. "És un atemptat contra el patrimoni històric local".
D'una altra banda, el PSPV també carrega contra la regidora de Mercats, Suni Fandos, per "les seues afirmacions que en els últims anys no s'ha invertit en el mercat municipal per a justificar el projecte que ha acabat en polèmica". L'edil progressista recorda que "es van invertir més de 300.000 euros en el marc de l'estratègia europea EDUSI, a més de consignar 100.000 euros per a la instal·lació de panells fotovoltaics i altres actuacions més". "Fandos prefereix culpar els altres de la seua incompetència en lloc d'assumir la seua responsabilitat".
"El govern de Jorge Monferrer està actuant sense respecte pel patrimoni ni per les normes urbanístiques", afirma el socialista, qui a més exigeix que es prenguen mesures per a evitar més danys al patrimoni de Borriana.
Castellón Plaza
El socialista ho califica com un "atemptat contra el patrimoni històric local
Arnandis (PSPV) referma les seues crítiques al PP de Borriana per "destruir" la façana del Mercat
Últimas Noticias
-
1Traqueteo, vapor y tradición: Benicàssim se convierte en la capital nacional del modelismo tripulado
-
2El PSPV se moviliza contra el acoso escolar y propone en Les Corts ampliar el Agente Tutor en Castellón
-
3Escala a Castelló sigue su curso con la tradicional subasta de pescado y el mercado marinero
-
4Castelló avanza con el asfaltado del Camí de l'Obra: la inversión, de 850.000 euros
-
5La Diputación afianza su compromiso con el medio natural y destina 300.000 euros para la adecuación de senderos
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Arnandis (PSPV) referma les seues crítiques al PP de Borriana per "destruir" la façana del Mercat · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies