CASTELLÓ. Des del departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Nules s’està treballant en mires a millorar les prestacions que ofereix, en aquest sentit aquesta setmana el regidor de Serveis Socials, Ramón Martínez, juntament amb personal tècnic d’aquest departament i d’una representació de la corporació municipal s’han reunit amb el Director General de Diversitat, Stephane Soriano.
Així doncs, entre els principals temes tractats es troba el referent a l’Oficina Pangea d’atenció a les persones migrants de la localitat, que desenvolupa a Nules una gran tasta i és tot un referent per a aquest col·lectiu de la població.
De manera que, s’ha traslladat al representant de la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge de la Generalitat Valenciana la intenció de seguir en la mateixa línea que s’està treballant actualment, i la intenció d’ampliar serveis mitjançant el Contracte-Programa amb el qual es finança l’atenció primària de serveis socials.
De fet, la renovació d’aquest Contracte-Programa es preveu signar l’any 2025, per la qual cosa amb aquesta reunió s’ha pogut tractar també diferents assumptes que es troben en l’esborrany en el qual està treballant en aquest moments el Consell.
Amb tot, el regidor de Serveis Socials, Ramón Martínez, destaca la bona disposició del Director General de Diversitat davant les qüestions plantejades, “ha estat una reunió de treball concertada pel departament de Serveis Socials que s’ha celebrat a les dependències municipals de Serveis Socials, per tant el director general ha pogut conèixer de primera mà les necessitats d’aquest departament, de fet s’han plantejat temes per a millorar els serveis del nostre municipi. No obstant això, seguirem treballant en coordinació i col·laboració amb la Direcció General de Diversitat”.
Castellón Plaza
el regidor de serveis socials es reuneix amb el director general de diversitat
Atenció a persones migrants i ampliació de serveis socials: Nules trasllada peticions al Consell
- Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1Escala a Castelló sigue su curso con la tradicional subasta de pescado y el mercado marinero
-
2Castelló avanza con el asfaltado del Camí de l'Obra: la inversión, de 850.000 euros
-
3La Diputación afianza su compromiso con el medio natural y destina 300.000 euros para la adecuación de senderos
-
4Agora Lledó, premiado por su liderazgo estratégico y sus resultados académicos internacionales
-
5El PSPV acusa a Carrasco de "gastar 735 euros en renovar el vestuario de la Banda pese a tener presupuestados 31.200"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Atenció a persones migrants i ampliació de serveis socials: Nules trasllada peticions al Consell · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies