CASTELLÓ. L’Ajuntament de Betxí no cobrarà la taxa d’ocupació de via pública per als bars, restaurants i pubs de la localitat per a contribuir a la reactivació de l'hostaleria local. D’aquesta forma, en el pròxim ple de la corporació municipal s’aprovarà una modificació de l’ordenança per tal de no recaptar ni les terrasses existents, ni l’ampliació ni la sol·licitud de noves plataformes exteriors mentre dure l’estat d’alarma o o bé les restriccions d’aforament.
Després de la revisió que està duent a terme la policia local juntament amb els tècnics municipals, en molts casos es permetrà, segons informa el consistori en un comunicat, l’ampliació de les terrasses existents pràcticament fins a duplicar la superfície actual, amb la qual cosa es minimitzarà l’impacte de la reducció d’aforament imposada des del govern central.
En aquest context, la modificació que pretén dur a terme el consistori significarà, de facto, que els bars no pagaran per les terrasses des del 14 de març i fins que s’allarguen les mesures de seguretat i separació entre els clients.
L’alcalde ha apuntat que “es tracta d’una mesura pionera en estos moments, ja que no només no cobrarem la taxa d’ocupació, sinó que permetrem que fins i tot es dupliquen les superfícies sense cap cost per minimitzar les restriccions d’aforament”. L'alcalde Alfred Remolar ha destacat que “el nostre objectiu és que tot el comerç local retorne a la normalitat al més prompte possible i per això intentarem fer tot el que estiga a les nostres mans per ajudar-los”.
En les pròximes setmanes es durà a terme el primer ple presencial de la corporació municipal des que va començar l’estat d’alarma a mitjan març. En ell, es durà dins de l’ordre del dia la modificació de l’ordenança fiscal d’ocupació de via pública.
Castellón Plaza
Betxí autoritza als bars a duplicar gratuïtament la superfície de les terrasses
Últimas Noticias
-
1Castelló lleva la luz de la Gaiata a Francia con la participación en el festival marítimo 'Escala a Sète'
-
2Castelló vive con solemnidad y tradición la procesión del Santo Entierro con las cuatro cofradías locales
-
3El SanSan de Benicàssim recupera este viernes algunos conciertos suspendidos el jueves por el viento
-
4La magia familiar del ciclo 'Grau de Circ' llena los tres montajes programados para este Viernes Santo
-
5Benicàssim suma 1,2 millones de remanentes para mejorar y modernizar instalaciones deportivas o educativas
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Betxí autoritza als bars a duplicar gratuïtament la superfície de les terrasses · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies