CASTELLÓ. El passat dijous 4 de gener, es va celebrar a Betxí, el ja tradicional tast de vins. Aquesta activitat se celebra tradicionalment dins de la programació d'activitats nadalenques a Betxí i actualment és una de les activitats més atractives dins de l'agenda d'esdeveniments que se celebra durant les festes de Nadal.
L'alcaldessa, Carla Nebot, afirma que "dins de la nostra programació d'activitats, un dels nostres objectius és sempre acostar a la nostra població els productes de la nostra comunitat, i si pot ser, quan més a prop, millor". En aquest cas, seguint amb aquesta premissa, han apostat pel Celler de la Ibola, d'Aín, un celler que a tan sols 20 km de Betxí produeix els seus propis vins amb l'objectiu de lluitar contra la despoblació rural.
Amb aquesta activitat, que ha resultat tot un èxit de participació en els anys, i que gràcies a això se celebra durant ja fa diversos anys, s'aconsegueix que la població de Betxí s'involucre en l'objectiu que té l'alcaldessa i el seu equip a donar a conéixer els productes de proximitat.
L'alcaldessa ha reiterat el seu compromís a continuar amb aquesta mena d'activitats que acosten a la població als productes de qualitat que tenim a disposició en la nostra terra.
Castellón Plaza
amb l'objectiu d'acostar-los a la població
Betxí porta els vins d'Aín i altres productes de proximitat al tradicional tast de vins de Nadal
- Ajuntament de Betxí
Últimas Noticias
-
1La danza y la pintura se fusionan en el Raval de Castelló con el espectáculo 'Cuando los lienzos bailan'
-
2Pérez Llorca aborda los desafíos del azulejo: Ascer traslada al Consell el impacto de la guerra y el nuevo coste de CO₂ de la UE
-
3La compañía Led Silhouette presenta en la UJI 'Ultimatum', una reflexión sobre el cambio de era
-
4La Cabra Mecánica y Fran Rivera se suman a la quinta edición del festival Onda Flamenca
-
5La Diputación ensalza Penyagolosa a l'Escola como vehículo para fomentar los valores del deporte entre los escolares
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Betxí porta els vins d'Aín i altres productes de proximitat al tradicional tast de vins de Nadal · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies