CASTELLÓ. El passat dijous 4 de gener, es va celebrar a Betxí, el ja tradicional tast de vins. Aquesta activitat se celebra tradicionalment dins de la programació d'activitats nadalenques a Betxí i actualment és una de les activitats més atractives dins de l'agenda d'esdeveniments que se celebra durant les festes de Nadal.
L'alcaldessa, Carla Nebot, afirma que "dins de la nostra programació d'activitats, un dels nostres objectius és sempre acostar a la nostra població els productes de la nostra comunitat, i si pot ser, quan més a prop, millor". En aquest cas, seguint amb aquesta premissa, han apostat pel Celler de la Ibola, d'Aín, un celler que a tan sols 20 km de Betxí produeix els seus propis vins amb l'objectiu de lluitar contra la despoblació rural.
Amb aquesta activitat, que ha resultat tot un èxit de participació en els anys, i que gràcies a això se celebra durant ja fa diversos anys, s'aconsegueix que la població de Betxí s'involucre en l'objectiu que té l'alcaldessa i el seu equip a donar a conéixer els productes de proximitat.
L'alcaldessa ha reiterat el seu compromís a continuar amb aquesta mena d'activitats que acosten a la població als productes de qualitat que tenim a disposició en la nostra terra.
Castellón Plaza
Betxí porta els vins d'Aín i altres productes de proximitat al tradicional tast de vins de Nadal

- Ajuntament de Betxí
Últimas Noticias
-
1Barrachina traslada el "respaldo" de la Diputación a las Fallas en la emotiva ofrenda de Benicarló
-
2Las fallas Don Bosco y Barri València de Burriana, primeros premios mayor e infantil en 2025
-
3Activada la Emergencia 0 por nevadas en Els Ports y el Alt Maestrat, donde ya actuán las quitanieves
-
4El Castellón quiere domar a su bestia negra y poner tierra de por medio sobre el descenso
-
5Castelló distingue a la Junta de Fiestas como Ermitaños de Honor de la ermita de la Magdalena

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias