CASTELLÓ. L'Ajuntament de Castelló invertirà aquest any 2,1 milions en la compra pública d'habitatge per a lloguer social. La Regidoria d'Habitatge ha consignat 350.000 euros en el pressupost municipal de 2020 que s'afegeixen als 1,8 milions que ara mateix es troben en tramitació.
La Regidoria que dirigeix María Jesús Garrido conjugarà en el pressupost de 2020 el pla de compra d'habitatge amb ajudes a la rehabilitació i al lloguer i amb un reforç de la gestió i el manteniment de les 227 habitatges socials municipals.
La principal despesa en 2020 serà el del programa d'adquisició d'habitatge, amb 2,1 milions d'euros, que contempla la compra d'una vintena de pisos que es destinarien al lloguer social. La Regidoria d'Habitatge impulsa en aquests moments la segona fase del procés administratiu i està en procés de revisió de les ofertes presentades.
Cal recordar que l'Ajuntament ofereix a propietaris i particulars fins a 101.000 euros per un habitatge. Els pisos han de tindre una antiguitat inferior als 30 anys i disposar de bany i cuina equipats. Així mateix, la Regidoria de María Jesús Garrido ha pressuposat 50.000 euros per a condicionar habitatges que es negocia amb particulars.
D'altra banda, llançarà una nova convocatòria d'ajudes al lloguer i a la rehabilitació, i destinarà 50.000 euros en un contracte previst per a reforçar la gestió de l'habitatge social. El parc d'habitatge social també es vol ampliar mitjançant la bossa de lloguer municipal social. Com a novetat, el consistori pagarà als propietaris 1.500 euros, una quantia a la qual cal sumar altres 3.500 per a l'abonament d'impagaments o desperfectes.
Castellón Plaza
Castelló invertirà 2,1 milions en la compra d'habitatge per a lloguer social en aquest 2020
Últimas Noticias
-
1Onda impulsa su transformación urbana con 14 millones de euros en 2025
-
2Compromís lamenta que la plaza del EACC "sigue en obras tras un mes del anuncio triunfalista de Carrasco"
-
3Sof-IA te cuenta: Las últimas novedades del proceso judicial de Marie Claire ya ve la luz
-
4El edificio Moruno acoge la entrega de premios de la XII edición del Concurso de Postales Navideñas
-
5PortCastelló y la Cátedra Smart Ports premian una Tesis Doctoral que optimiza hasta un 50% los atraques
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Castelló invertirà 2,1 milions en la compra d'habitatge per a lloguer social en aquest 2020 · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies