CASTELLÓ. El grup de Compromís en la Diputació de Castelló titlla d'inacceptables les demores que enfronten les pacients de la Unitat de Sòl Pelvià de l'Hospital Provincial de Castelló, on els temps d'espera per a rebre tractament superen els dos anys i mig, i en alguns casos, freguen els tres anys per a aconseguir una cita, segons la denúncia recent de CSIF.
“Aquesta falta de recursos i planificació impacten de manera directa en la qualitat de vida i la salut diària de moltes dones de la nostra província”, lamenta la diputada Maria Fajardo, que afegeix que “exigim al govern de la Diputació de Castelló i a la Conselleria de Sanitat que actuen immediatament per a solucionar aquest problema i altres que afecten el Provincial. No podem permetre que Castelló es convertisca en un exemple d'abandó sanitari”.
Un dels factors més preocupants que contribueixen a aquesta crisi és la insuficiència d'equipament. Actualment, la Unitat compta amb una única màquina d'electroteràpia, la qual cosa limita greument el nombre de pacients que poden ser ateses cada dia. “És necessari invertir en més recursos materials i humans per a reduir els temps d'espera i oferir una atenció digna”, defensa Fajardo.
Per a la diputada “aquestes demores són una falta de respecte cap a les dones que pateixen aquestes malalties. No es tracta només de números, sinó de persones que veuen afectada la seua salut i benestar diari per la falta de voluntat institucional”.
CASTELLÓN
Compromís condemna "l'alarmant" llista d'espera de la Unitat de Sòl Pelvià de l'Hospital Provincial
Últimas Noticias
-
1Especialistas abordan en la UJI la educación para la paz y el pensamiento crítico para la infància
-
2Burriana elevará a Pleno asumir la gestión directa para finalizar las obras de la urbanización de la unidad de ejecución B-2
-
3Nules potencia las habilidades sociales de su ciudadanía con un taller denominado 'Cafenet'
-
4Onda une arte, educación y cerámica en una gran exposición colectiva por el Día Internacional de los Museos
-
5La UJI y la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos entregan 15 becas para estudios de posgrado
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Compromís condemna "l'alarmant" llista d'espera de la Unitat de Sòl Pelvià de l'Hospital Provincial · CASTELLÓN · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies