CASTELLÓN

El PSPV-PSOE de la província de Castelló escull el seu nou lideratge amb més de 2.000 persones cridades a votar

  • Samuel Falomir i Isabel Albalat
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El PSPV-PSOE de la província de Castelló ho té tot preparat perquè este diumenge, 2 de març, es duga a terme la jornada de primàries en la qual la militància socialista tindrà l’oportunitat de triat la persona que ostentarà la Secretaria General els pròxims quatre anys. Més de 2.000 persones estan cridades a les urnes, 1.917 d’elles afiliades al partit i el cens complet de Joves Socialistes, amb 95 integrants.

Els 39 centres de votació habilitats obriran les seues portes de 10 a 20 hores, en el cas de les agrupacions que superen els 100 afiliats, mentre que la resta ho faran en horari reduït. Una volta tanquen les meses, s'iniciarà l'escrutini i els resultats seran remesos al centre de recopilació de dades instal·lat a la seu del carrer Carcaixent de Castelló de la Plana, des d'on es centralitzarà el recompte.

A partir de les 21 hores es donarà a conéixer el resultat de les votacions i la persona escollida per la majoria de la militància farà les primeres declaracions. El procés culminarà el dissabte 5 d’abril a Segorbe amb la celebració del V Congrés Provincial, on es proclamarà de manera oficial la nova Secretaria General i es durà a terme el relleu en l’Executiva Provincial.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo