CASTELLÓ. L'alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá, es va reunir aquest dimarts amb la subdelegada de Govern a Castelló, Antonia García Valls, per analitzar les estadístiques sobre criminalitat registrades a Benicarló que situen l'increment de la criminalitat a Benicarló en el 26% en el segon trimestre de 2024.
La reunió, en la qual també van estar presents el coronel en cap de la Guàrdia Civil de Castelló, Ángel Gil, i el tinent de la Guàrdia Civil a Benicarló, José Manuel Martín, va servir per a constatar que l'increment de la criminalitat s'està reduint i que, segons ha detallat l'alcalde, «aquest mes d'agost s'ha situat en un 17%». «Vam començar l'any amb un 30% d'increment —ha explicat— i ara estem en un 17%, de manera que la progressió és positiva». «No és per a estar contents —ha reconegut l'alcalde—, però és una reducció important».
Juanma Cerdá ha transmés un missatge de tranquil·litat i ha incidit en què «una altra de les dades positives és que el nivell de resolució de delictes i casos se situa en un 43%, que és una xifra molt elevada». «També cal tindre en compte —ha afegit— que que els delictes que es registren a l'àrea de servei de l'AP7 (representen el 18% del total de delictes registrats a Benicarló) incideixen en les nostres estadístiques, tot i que són delictes que no ens afecten com a població».
En paral·lel, l'alcalde ha destacat «l'excel·lent nivell de col·laboració entre la Guàrdia Civil i la Policia Local» i ha agraït a la Subdelegació l'autorització per a instal·lar nous dispositius de seguretat que es concretaran en breu.
Castellón Plaza
El nivell de resolució de delictes se situa en el 43%
Cerdà i García Valls aborden l'augment de les dades de criminalitat a Benicarlò en el segon trimestre
- Juanma Cerdà. Ajuntament de Benicarló
Últimas Noticias
-
1Ascale reúne a clientes y colaboradores en la III edición de su torneo en el Estadio de la Cerámica
-
2Porcelanosa refuerza su expansión nacional con una nueva tienda en Bilbao: alcanza las 66 propias y los 108 puntos autorizados en España
-
3La huelga educativa en Castellón: más de 2.000 personas vuelven a salir a las calles en una nueva manifestación
-
4Castelló recibirá este miércoles la visita de la reina Sofía con motivo del congreso del Banco de Alimentos
-
5El PSPV critica que el bipartito "veta" una declaración en apoyo a las personas migrantes en Castelló
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Cerdà i García Valls aborden l'augment de les dades de criminalitat a Benicarlò en el segon trimestre · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies