COMARCAS

Betxí inicia les obres d'ampliació de l'IES, per 4,4 milions, per a oferir nous cicles d'Arts Gràfiques

La inversió permetrà convertir el centre en referent educatiu a la Plana Baixa

  • Imatge de la visita a les obres
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Les obres d’ampliació de l’Institut d’Educació Secundària (IES) Betxí ja han començat i avancen segons els terminis previstos. El projecte, emmarcat en el Pla Edificant de la Generalitat Valenciana, compta amb una inversió de 4,4 milions d’euros i té un termini d’execució de 15 mesos. Els treballs es desenvolupen en paral·lel a l’activitat acadèmica habitual, sense interferir en el curs escolar.

La intervenció contempla la creació de tallers i aules per a la docència vinculada a les Arts Gràfiques, un sector amb creixent demanda i projecció de futur. “És una actuació clau per al nostre municipi, perquè suposa diversificar i ampliar l’oferta educativa i donar noves oportunitats de futur als joves”, ha remarcat l’alcaldessa Carla Nebot, qui ha avançat que de cara a Nadal “s’espera un avanç significatiu de les obres que ja es troben dins dels terminis marcats”.

Amb aquesta ampliació, l’IES Betxí reforçarà el seu paper com a centre educatiu de referència a la Plana Baixa. L’oferta de nous cicles formatius situarà el municipi com a punt de referència en la formació professional especialitzada, consolidant una aposta estratègica per l’educació i pel futur dels joves.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo