COMARCAS

De música a la llum dels ciris a la mostra 'Terra Eixuta': la Vall d'Uixó presenta una setmana de cultura

El cicle a l’estil candlelight torna amb dos de dies de concerts i s’inaugura la mostra ‘Terra Eixuta’ a l’Auditori

  • El regidor de Cultura de la Vall d'Uixó, Jorge Marqués.
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha presentat una programació cultural de gran qualitat per a esta setmana, amb dues propostes pròpies que reforcen el projecte Amor a les Arts i consoliden una cultura diversa, accessible, arrelada al territori, participativa i oberta. D’una banda, arriba la segona edició del cicle ‘Llum de la Vall. Música a la llum dels ciris’, que se celebrarà el divendres 12 i dissabte 13 de desembre al Teatre Municipal Carmen Tur, amb accés lliure i gratuït fins completar aforament.

El divendres a les 22.30 hores s’obrirà amb ‘Tangos’ (Carles Pons, Orlando di Bello i Analía Buetti). El dissabte a les 19.00 hores, ‘Trompetísimo’ (Vicente Campos, Sergio Pérez i Atsuko Takano). I a les 22.30 hores, ‘Guitarra espanyola y dansa’ (Verónica Vítova i Petr Víct). El regidor de Cultura, Jorge Marqués, ha explicat que estos espectacles a l’estil candlelight busquen “apropar la cultura a la ciutadania en un entorn càlid, pròxim i íntim, i portar a la Vall gèneres que no sempre es poden gaudir durant l’any”.

D’altra banda, el dijous 11 de desembre a les 19.30 hores, s’inaugurarà al hall de l’Auditori l’exposició ‘Terra Eixuta’, que reunix obra de 13 pintors i escultors de municipis afectats per la DANA. Marqués ha destacat que la mostra “és un suport als artistes que van patir les conseqüències d’esta catàstrofe i un homenatge a les víctimes”. L’exposició es podrà visitar fins al mes de febrer a l’Auditori, i el seu gest artístic és un dispositiu de pensament i mediació que activa noves lectures del territori i de la seua història recent”. Abans de la inauguració, a les 18.30 hores, tindrà lloc un concert del clarinetista valler Sergio Gracia, també d’accés lliure i gratuït.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo