CASTELLÓ. La portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament de Benicàssim, Paloma Pascual, ha denunciat aquest dijous que l’equip de govern del PP ha incrementat l’endeutament municipal en més de nou milions d’euros en l’últim any mitjançant crèdits bancaris “per a la compra d’edificis i palauets sense un pla d’ús definit ni un benefici real per a la ciutat”.
“Des de Madrid, l’alcaldessa i senadora Susana Marqués gestiona els diners dels benicassuts amb total improvisació, supèrbia i descontrol, i ara som tots els veïns i veïnes els qui hem de fer-nos càrrec dels seus capritxos amb uns impostos altíssims”, ha criticat Pascual, qui es pregunta “on està tots els diners que està recaptant de més per l’IBI que ha disparat o per la taxa de fem”. “No fa cap sentit que l’ajuntament tinga ingressos extraordinaris de milions d’euros i al mateix temps endeute fins a les celles els benicassuts per a projectes que ningú demana. Mereixem una explicació”.
Quant a la denúncia per l’ampliació “sense control” de l’inventari municipal, Pascual ha assenyalat l’adquisició de l’edifici Castaño, una infraestructura “en evident estat d’abandonament i de deteriorament que, a més, està fora d’ordenació i que ara ens ha empaquetat sense saber què farà amb ell”. El mateix ocorre, ha afegit, amb la compra de l’antic Hotel Benicàssim, una promoció abandonada sense pla definit, i amb l’adquisició del solar contigu a l’Espai de la Música.
“Mentre Marqués malbarata diners públics en projectes sense sentit, la ciutadania som qui paguem les conseqüències de la seua mala gestió amb impostos cada vegada més alts i uns serveis públics fets miques”, ha lamentat. “Li demanem a l’alcaldessa que gestione amb el cap i pensant en l’interés general i no personal”, ha conclòs Pascual.
COMARCAS
El PSPV denuncia que el PP de Benicàssim "ha endeutat la localitat en més de nou milions en un any"
Paloma Pascual acusa l’alcaldessa Susana Marqués de governar des de Madrid “amb total improvisació i descontrol”
- Paloma Pascual. PSPV
Últimas Noticias
-
1Burriana cambiará a trimestral todo el sistema de estacionamiento de la ciudad en 2026
-
2El PSPV celebra que el año 2026 arranque "con una nueva subida de las pensiones en España"
-
3El Villarreal cayó en sus dos últimos arranques de año
-
4La Diputación activa un presupuesto de 216 millones e inyecta liquidez a los 135 municipios de Castellón
-
5Música, luces láser y fuegos artificiales: Castelló recibe el 2026 con una celebración masiva en la Puerta del Sol
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- El PSPV denuncia que el PP de Benicàssim "ha endeutat la localitat en més de nou milions en un any" · COMARCAS · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies