COMARCAS

Nules visita el nou showroom de Kerabén i dona el seu suport a la renovada direcció de l'empresa

L’alcalde, David García, i el regidor d’Indústria es reuneixen amb el nou CEO, José Luis Llacuna

  • Imatge de la reunió
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules segueix donant suport a les empreses taulelleres ubicades al seu terme municipal, així  recentment l’Alcalde de Nules, David García, i el Regidor d’Indústria, César Estañol, han pogut conèixer de primera mà les necessitats i la projecció de l’empresa Kerabén. 

En aquest sentit, s’han reunit amb el nou CEO a Victoria Ceramics Spain i CEO de la Divisió Ceràmica Internacional, José Luis Llacuna, qui ha rebut a les autoritats locals juntament amb les persones responsables de l’empresa, i han aprofitat la seua presència a les instal·lacions per a visitar també el nou showroom The Agora.    

Amb tot, des del consistori s’ha traslladat a l’empresa taulellera la seua predisposició per seguir col·laborant amb el nou equip directiu “el sector tauleller és molt rellevant al nostre municipi, i per a l’ajuntament són molt importants les sinèrgies entre l’institució local i les diferents empreses”, apunta l’Alcalde de Nules, David García.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo