CASTELLÓ. El diputat de Compromís, David Guardiola i l'alcalde de Borriol, Hèctor Ramos, han lamentat que la població de Borriol no tinga el suport de la Diputació de Castelló, ni tampoc, del Consell, per a poder realitzar la tercera fase, i última, de l'Espai Sociocultural “Els Llavadors”. “Es tracta d'una petició veïnal d'un espai molt reivindicat en el municipi i que conté la Biblioteca Municipal, l'Arxiu Històric, l'Espai Jove i un soterrani multidisciplinari per al teixit associatiu del nostre municipi”, ha explicat el primer edil.
Fins al moment, les dues primeres fases van ser finançades per la Diputació de Castelló i pel programa ‘Reconstruïm pobles' de la Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica de la Generalitat Valenciana. “En conéixer els pressupostos, veiem com deixen de costat a la ciutadania de Borriol, que venia reclamant el final de la infraestructura cultural i social més important per al municipi”, ha lamentat Guardiola.
D'ací, que l'alcalde veja la necessitat de continuar “dotant les instal·lacions amb una tercera fase per a crear nous espais per al veïnat, amb noves aules i tallers polivalents, així com noves dependències de l'Ajuntament”.
La nova fase inclou la renovació de les instal·lacions de climatització, producció d'Aigua Calenta Sanitària i sistema de generació d'energia renovable mitjançant instal·lació de Plaques Fotovoltaiques.
“És important que la Diputació garantitze més inversions per a ‘Els Llavadors", ja que es tracta d'un projecte per a tot el municipi, on la ciutadania es veurà beneficiada', ha defensat Guardiola. “Els Llavadors és un exemple d'un espai que portava una dècada totalment abandonat en el centre del poble, que ara s'ha recuperat per a la gent del municipi, i volem completar les obres, per a completar els serveis a tothom”, ha celebrat.
Castellón Plaza
les dues primeres fases del projecte van ser financiades per les institucions
Compromís lamenta que Els Llavadors de Borriol es queden fora dels comptes de Diputació i Consell
- Compromís
Últimas Noticias
-
1El ITC supera los 9 millones de facturación en 2025, un 4% más: participa en 119 proyectos privados y 58 públicos
-
2El portero Álex Cervera regresa al Peñíscola y formará parte de la primera plantilla
-
3La castellonense Valfortec afianza su presencia en el mercado nacional y activa la mayor planta fotovoltaica de la isla de Mallorca
-
4Castelló remata los convenios con entidades sociales: da luz verde a 1,2 millones en 12 acuerdos pendientes
-
5Benicarló ultima la puesta en marcha del nuevo ecoparque: prevé iniciar su actividad a finales de agosto
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Compromís lamenta que Els Llavadors de Borriol es queden fora dels comptes de Diputació i Consell · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies