Castellón Plaza

va deixar més de 200 litres al municipi de la Plana Alta

Compromís per Borriol demana ajudes urgents als municipis afectats per la DANA

  • Imagen del pasado de la DANA en 2019. Foto: GVA
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L’alcalde de Borriol de Compromís, Hèctor Ramos, demana la creació d’ajudes urgents per als municipis que, com el seu poble, s’han vist afectats per la forta DANA del passat cap de setmana. A Borriol van caure més de 200 litres acumulats i va propiciar cinc rescats de persones atrapades per l'aigua en vehicles, caigudes d'arbres, revisió de façanes, inundacions i conats d'incendis per llamps.

“Els nostres veïns i veïnes vam patir tall de subministrament de l’aigua potable després de l'avaria de la canonada central que, afortunadament, vam poder solucionar ahir”, explica Ramos. A més a més, “també ha causat danys en els cultius i en camins rurals”. Per això, l’equip de Govern de Borriol demanarà ajudes a “totes les institucions” per tal de solucionar tots els problemes derivats de la DANA i agraeix “tota la feina que estan fent els companys en les diferents institucions, concretament a Corts i Diputació de Castelló”.

El Grup de Compromís a les Corts Valencianes ha demanat aquest dilluns al Consell que establisca ajudes urgents per a aquells municipis que han patit inundacions i danys per la DANA registrada aquest cap de setmana. El diputat Vicent Marzà va declarar en el comunicat que “el pas de la DANA pel nostre territori ha causat estralls. Una situació que han viscut nombroses localitats, com Borriol, que necessiten ajuda de manera immediata per part de la Generalitat ”.

El grup de Compromís també ha demanat a la Diputació que afavorisca la creació d’ajudes urgents per als municipis afectats per la DANA. “Trobem casos com el de Borriol, on l'acumulació d'aigua ha causat multitud de desperfectes. Per això, demanem que la Diputació treballe per fer possible l'establiment d'ajudes que pal·lien els nombrosos desperfectes patits en els municipis”, ha explicat el portaveu de Compromís a Diputació, David Guardiola

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Vox se retira como acusación en el 'caso Azud' y el PP la ejercerá en solitario
La octava edición del 'Move Up!' impulsará 25 proyectos de Castellón, 17 a cargo de mujeres