CASTELLÓ. El grup de Compromís a la Diputació de Castelló ha anunciat que presentarà una proposta per tal que el govern provincial del Partit Popular modifique les bases del servei de Bibliobús. “L'objectiu d'aquesta iniciativa és assegurar que les urbanitzacions i nuclis disseminats dels pobles de les nostres comarques que no disposen d'una biblioteca pròpia puguen accedir a aquest servei cultural tan important”, defensa la diputada Maria Fajardo.
Des de Compromís es considera que l'accés a la cultura ha de ser un dret universal i que no ha d'estar condicionat pel lloc de residència. Per això, la diputada del grup ha explicat que "les zones amb menys densitat de població i més allunyades dels nuclis urbans no poden quedar-se al marge dels serveis culturals, com és el cas del Bibliobús, que és fonamental per facilitar la lectura i l'accés al coneixement a tots els veïns i veïnes".
La proposta de Compromís inclourà que les bases del servei es modifiquen per tal de contemplar específicament aquestes àrees més disperses, garantint que els ciutadans de totes les zones, independentment de la seua ubicació, tinguen accés a un servei que fomente la cultura, la lectura i la cohesió social. "Aquesta mesura no sols assegura un accés equitatiu a la cultura, sinó que també promou la igualtat d'oportunitats en matèria educativa i cultural per a totes les persones que viuen en zones rurals o disseminades", conclou Fajardo.
Castellón Plaza
Presentarà una proposta per tal que el govern provincial 'Popular' modifique les bases
Compromís reivindica l'accés del servei Bibliobús a urbanitzacions i nuclis disseminats de Castelló
- Maria Fajardo. Compromís
Últimas Noticias
-
1Redondo (PSPV) destaca en el Senado que el Gobierno invierte "más de 566 millones en las carreteras de Castellón"
-
2La Diputación impulsa el sector vitivinícola con la IV Muestra Profesional de Vinos IGP Castelló
-
3Castellón, epicentro mundial de la vanguardia industrial: la Cámara de Comercio y la UJI se alían para potenciar Ignite'26
-
4Del presupuesto a las subvenciones: Castelló abre un nuevo portal de Transparencia para "acercar su gestión"
-
5El IVC impulsa la nueva cafetería del Espai d'Art Contemporani de Castelló como espacio de gastronomía y arte
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Compromís reivindica l'accés del servei Bibliobús a urbanitzacions i nuclis disseminats de Castelló · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies