EDUCACIÓN

L'UJI clausura el curs 2024-25 de la seua Universitat per a Majors amb més de 1200 alumnes inscrits

El curs ha estat marcat per la participació activa en projectes europeus com Erasmus+

  • Eva Alcón
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La Universitat per a Majors ha posat fi al curs 2024-2025 en un acte al Paranimf de l’UJI presidit per la rectora, Eva Alcón, i que ha comptat amb la presència de la directora acadèmica de la Universitat per a Majors, Inmaculada Rodríguez Moya; de la coordinadora Pilar Escuder, i del professor del Departament d’Economia Vicente Budí, encarregat de la lliçó de cloenda.

La rectora, Eva Alcón, ha destacat el valor social i educatiu d’aquest programa, la seua contribució a l’aprenentatge permanent i el seu impacte en el benestar i la participació activa de les persones majors en la societat. Alcón ha assenyalat que la Universitat per a Majors «és un programa amb un impacte social insuperable, un espai on continuar cultivant la curiositat, el pensament crític i accedir a activitats culturals i socials».

L’acte de cloenda s’ha iniciat amb la conferència titulada «Vivim en un país desenvolupat?», impartida pel professor Vicente Budí, del Departament d’Economia de l’UJI. A continuació, s’ha presentat la memòria del curs i s’han lliurat els diplomes als graduats i graduades universitàries sèniors de grau, postgrau i curs sènior en Ciències Humanes i Socials, incloent-hi l’estudiantat de les seus. També s’ha comptat amb la intervenció de representants de l’estudiantat.

Prop de 30 anys de vida

El programa de formació permanent per a l’estudiantat sènior de la Universitat Jaume I ha complit enguany 27 anys de trajectòria. En el curs 2024-2025 s’han inscrit 1.233 estudiants, dels quals 1.013 han participat en la docència troncal i 623 persones han realitzat activitats d’aptituds tecnològiques i lingüístiques. A més, l’estudiantat ha estat present tant al campus de Castelló com a les seus territorials del programa.

El curs ha estat marcat per la participació activa en projectes europeus com Erasmus+, amb una mobilitat a la Università delle LiberEtà d’Udine (Itàlia) i una estada d’immersió lingüística a l’escola d’idiomes de la Universitat de Malta que portarà 50 estudiants a l’estiu.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo