Castellón Plaza

Enguany compta amb 90 places

El Campus Natura de Vila-real garanteix una oferta educativa i d'oci per a joves amb diversitat funcional

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Els xiquets i xiquetes amb diversitat funcional gaudeixen d'un estiu d'activitats educatives i d'oci gràcies al Campus Natura impulsat per l'Ajuntament de Vila-real i gestionat per la Fundació Caixa Rural Vila-real. El regidor de Serveis Socials, Toni Marín, i la presidenta de la Fundació Caixa Rural Vila-real, Sonia Sánchez, han visitat el campus, que enguany compta amb un total de 90 places repartides en cinc quinzenes per a oferir la millor atenció possible als xiquets i xiquetes i garantir un servei a les famílies. A més, una mitjana del 80% dels usuaris de cada torn fa ús del servei de menjador.

El campus, coordinat per Pilar Rubert, atén joves d'entre 4 i 21 anys, que tenen l'oportunitat de realitzar activitats lúdiques i de convivència com a eixides a l'Aula Natura del Termet, que es duen a terme els dimarts, dijous i divendres, i a la piscina del Termet, els dilluns i dimecres; a més, participen en tallers temàtics que es desenvolupen en les instal·lacions de la Fundació Caixa Rural Vila-real.

El regidor de Serveis Socials ha agraït el treball de la Fundació Caixa Rural Vila-real per a l'atenció i inclusió de xiquets i xiquetes amb diversitat funcional i ha destacat l'oportunitat que el Campus Natura brinda per a estimular i afavorir el desenvolupament d'aquests joves i també permetre un respir a les seues famílies durant les vacances estivals.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

La música sacra resonará en el Monasterio del Desert de les Palmes con cinco actuaciones 
La empresa valenciana Ferrer abre mercado en Latinoamérica con la venta de equipos de dewatering