CASTELLÓ. El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i la Diputació Provincial de Castelló pel qual es destina un import d'1.927.130 euros per a col·laborar en el manteniment del Centre Públic Integrat Excel·lentíssima Diputació.
A través del conveni, es financen quatre unitats d'Educació Primària (de cinqué i sisé curs) i huit d'Educació Secundària Obligatòria (dos per curs) del Centre Integrat Excelentísima Diputación.
Pel que fa a la provisió de vacants de professorat del centre, quan es produïsca, s'efectuarà pel procediment general establit per a l'accés de funcionaris a la Diputació, i s'haurà de comunicar a la Direcció Territorial d'Educació, Cultura i Esport de Castelló.
Per la seua banda, la Diputació haurà d'impartir gratuïtament els ensenyaments objecte del conveni i realitzar les activitats complementàries i de serveis que, si és el cas, es duguen a terme. Igualment, s'obliga a tindre en funcionament el nombre total d'unitats escolars que figuren en el conveni, i també se n'haurà de fer constar en un lloc visible del centre el finançament per part de la Generalitat.
Castellón Plaza
El Consell destina quasi dos milions d'euros al Centre Integrat Excel·lentíssima Diputació
Últimas Noticias
-
1Emergencias activa la alerta naranja por viento en Castellón: se esperan rachas de entre 100 y 120 kilómetros por hora
-
2El Facsa-Playas de Castellón, a por su tercer título consecutivo de la Copa Joma
-
3Suero: "La afición merece algo grande esta temporada"
-
4La Asociación JuCar de Vila-real organiza un Tardeo Solidario como antesala del desfile a beneficio de la ONG Karit
-
5El punto de donación de Salud Pública de Castellón se incorpora por primera vez al Festival del Jazz
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- El Consell destina quasi dos milions d'euros al Centre Integrat Excel·lentíssima Diputació · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies