CASTELLÓ. La visita del ministre d’Agricultura, Luis Planas, a Benicarló ha encetat el cap de setmana gran de la Festa de la Carxofa. El responsable d'aquesta cartera ha arribat a l’Ajuntament a primera hora i ha estat rebut per l’alcaldessa, Xaro Miralles, i la resta del'equip de govern. També han estat presents la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, el secretari autonòmic d’Agricultura, Roger Llanes, el president de la Diputació, José Martí, la subdelegada del Govern a Castelló, Soledad Ten, el director general d’Agricultura, Antoni Quintana, i el diputat de Desenvolupament Rural.
Luis Planas ha posat en valor el sector cooperatiu valencià i la qualitat dels productes amb denominació d'origen, en referència a la carxofa de Benicarló, i també ha demanat un preu just per als productors per tal de garantir el futur de l'agricultura i la pesca.
Per la seua banda, l’alcaldessa ha agraït al ministre la seua presència a Benicarló assegurant que és "la millor demostració de la importància que té el sector primari a la nostra ciutat i ha apel·lat a la responsabilitat de les institucions locals, autonòmiques i estatals a l’hora de donar suport a l’agricultura i la pesca".
Després de visitar l'Ajuntament, el ministre s'ha reunit amb el Consell Rector de la Cooperativa Agrícola Benihort i amb la Confraria de Pescadors Sant Telm.
Castellón Plaza
Luis Planas reivindica a Benicarló un "preu just" per a l'agricultura i la pesca

Últimas Noticias
-
1La pérdida de acierto goleador condena al Villarreal
-
2Castelló aumenta un 4,7% el dispositivo para Magdalena con más de 1.800 servicios municipales
-
3L'Alcora obri un procés de participació juvenil per a confeccionar la programació d'Estiu Jove 2025
-
4Las Reinas Falleras de Burriana 2025 protagonizan una intensa jornada de visita a los monumentos
-
5Un total de 22 empresas de Benicàssim reciben distintivos del Sistema integral de Calidad Turística

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias