Castellón Plaza

El PSPV dona un centenar de llibres feministes i de diversitat sexual a Borriana i Orpesa 

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El PSPV de Castelló ha donat més d'un centenar de publicacions de temàtica feminista i sobre diversitat sexual a les biblioteques de Borriana i Orpesa “com a gest per a visibilitzar el mal que els governs de PP i Vox estan causant al llarg de la província en emmordassar idees i promoure el retrocés en drets”. 

El secretari general provincial, Samuel Falomir, ha lamentat que “Borriana i Orpesa siguen, a nivell nacional, el paradigma de governs reaccionaris sustentats per la ultradreta” i ha exigit de nou a Carlos Mazón que “esquince tots els tovallons amb els quals va tancar pactes amb Vox”. “Volem ciutats lliures i diverses, plurals, obertes i tolerants”.

Falomir ha insistit que el president de la Generalitat “ha de demanar disculpes pel mal provocat i reconéixer l'error garrafal de posar els radicals en les institucions”. “Durant els pròxims tres anys, per decisió única del president del PP, el veïnat de ciutats com Borriana, Orpesa, Vinaròs i Castelló de la Plana seguiran sota el jou dels qui només busquen el poder per a imposar la seua estratègia de confrontació, divisió i enfangament de la vida política i social”. “És una bona notícia que els radicals isquen de la Generalitat, però no podem baixar la guàrdia mentre continuen tenint influència en els nostres municipis”, ha subratllat.

La vicesecretària d'Igualtat, María Victoria Garrido, qui ha participat també en el lliurament dels llibres, ha defensat aquesta acció perquè, “encara que siga simbòlic, és un pas de gegant per a contrarestar el discurs d'odi i promoure una societat més inclusiva i respectuosa amb totes les identitats”.

Per la seua part, les portaveus socialistes a Borriana i Orpesa, Maria Josep Safont i Maria Jiménez, han agraït la mobilització de la militància per a aportar aquests llibres –la majoria donats en l’acte central de campanya de les europees a Borriana--  i han defensat que “la cultura i l'educació són les nostres millors eines per a combatre la intolerància i construir un futur més just i equitatiu”. També hi ha participat la secretària d’Igualtat de País, Maria Such.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Castelló celebra la fiesta de San Cristóbal con la bendición de vehículos y el reparto de 1.500 cintas
Barrachina pone en valor el oleoturismo en la Feria Temprana de Montán