CASTELLÓ. El PSPV de Castelló, amb el seu secretari general Samuel Falomir al capdavant, ha reivindicat que en els set anys de govern socialista a la Moncloa, la Comunitat Valenciana ha rebut 30.343 milions d'euros més que en els mandats anteriors del Partit Popular, un 49% més. "Les xifres estan ací", ha destacat Falomir, qui ha afegit que "mentre el PP va asfixiar la sanitat, l'educació i els serveis socials dels valencians, Pedro Sánchez ha garantit el desenvolupament de l'estat del benestar a pesar que hem patit la major crisi de les nostres vides amb la pandèmia i, a continuació, una segona crisi provocada per la invasió d'Ucraïna".
"Malgrat la muntanya de mentides de les dretes, el compromís de Sánchez amb els valencians és innegable". I ho justifica amb xifres: "En 2025, la Comunitat Valenciana rebrà els majors lliuraments a compte de la seua història", amb un augment del 10%, la qual cosa es traduirà en un finançament total de 15.883 milions d'euros per a infraestructures i serveis públics.
El líder dels socialistes castellonencs ha recordat que els anys de "desconfiança i hostilitat" dels governs del PP amb la província de Castelló i la Comunitat Valenciana "són cosa del passat" i ha afirmat que "el PSOE ha mostrat una sensibilitat amb les necessitats de les comunitats autònomes que el Partit Popular mai ha tingut". "S'ha reconegut, per fi, l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana i s'estan establint les bases d'una reforma del model de finançament que millorarà significativament l'arribada de recursos, precisament el que durant molts anys va negar el PP de Mariano Rajoy".
En aquest sentit, Falomir ha criticat el despreci del PP cap a les reivindicacions valencianes i ha assegurat que "és un insult que Mazón menyspree la idea de la quita de 15.000 milions d'euros generats per l'infrafinançament". "El PP prefereix continuar pagant interessos als bancs a millorar el finançament de la sanitat, l'educació i els serveis socials".
Castellón Plaza
El PSPV reivindica que la inversió de Sánchez a la Comunitat és un 49 % superior a l'anterior del PP

Últimas Noticias
-
1Miles de personas recorren Castelló en la cabalgata del Pregó (Fotos: Carlos Pascual)
-
2Luces, música y pirotecnia protagonizan en la plaza Mayor la tradicional "Enfarolà" del Fadrí
-
3El Fustecma NBF Castelló cae derrotado por 34 puntos ante el Alter Ersun Al-Qázeres (39-73)
-
4La doctora Sofía Barrón, nueva directora artística del museo MACVAC (Vilafamés)
-
5El Pregó abre la Magdalena 2025 con una energía juvenil en su 80 cumpleaños

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias