Castellón Plaza

s'ha decretat el nivell de preemergència 3

El risc d'incendis obliga a cancel·lar el concert dels Sueters en l'ermita de la Magdalena

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L'Ajuntament de Castelló, a través de la regidoria d'ermites que dirigeix Noelia Selma informa de la suspensió del concert dels Sueters en l'ermita de la Magdalena, programat amb motiu del cicle Nits d'Estiu, pel nivell de preemergència 3 davant el risc d'incendis decretat per la Generalitat Valenciana.

“La decisió s'adopta sobre la base de la prevenció i en compliment a l'alerta decretada perquè estem en el màxim nivell de preemergència enfront del risc d'incendis forestals. Volem evitar riscos que danyen el nostre paratge natural de la Magdalena. De moment només se suspén el concert d'aquest dissabte, hi ha altres dos programats els següents dissabtes d'agost”, explica Noelia Selma.

El nivell 3 de preemergència davant el risc d'incendis decretat per la Generalitat Valenciana respon a l'arribada d'una massa d'aire càlid que provocarà un important ascens de les temperatures. L'alerta estarà activada entre el 10 i el 15 d'agost i suposa l'establiment d'una sèrie de mesures de protecció extraordinàries en els terrenys forestals, especialment als Parcs Naturals. 

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo