CASTELLÓ. Aquest dissabte s'ha celebrat la ruta d'observació d'ocells i fauna organitzada a través de la Regidoria de Turisme de l'Ajuntament d'Almenara i realitzada des d'Actio Birding amb les mesures d'aforament i sanitàries vigents. Al llarg de 3 hores i 42 minuts s'ha completat un recorregut a través de diverses zones dels Estanys d'Almenara, la Muntanya Blanca, l’Ullal i els horts del terme municipal amb l'objectiu d'observar els ocells, gaudir del paisatge i conéixer l'espai natural.
Així, els i les participants en la ruta han pogut contemplar exemplars de fins a 31 espècies diferents d'ocells. Entre elles destaquen 15 moritos comuns, 13 flamencs, 8 cigüeñuelas, 5 arpelles ,així com diverses garses, garsetes, ànecs, gavines, xoriguers o chorlitejos, entre altres espècies.
Des de la regidoria de Turisme es continuaran programant rutes d'observació d'ocells en el futur al llarg de diferents zones del terme d'Almenara, sempre depenent de les condicions sanitàries vigents.
Els estanys i marjal d'Almenara acullen una matinal d'observació d'aus
Castellón Plaza
Últimas Noticias
-
1Burriana 315.000 euros para cambiar el césped de fútbol del Llombai y reparar vehículos de vía pública
-
2Dos croatas, un japonés y un portugués se disputarán el 59.º Certamen Internacional 'Francisco Tárrega'
-
3El Villarreal activa una campaña homenaje por los 30 años como presidente de Fernando Roig
-
4Vila-real inicia la renovación del tapizado de las butacas del Auditori Municipal para reabrir en octubre
-
5La planta de Importaco de frutos secos en Vall d'Alba no supera los daños del incendio y cesa su actividad
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Els estanys i marjal d'Almenara acullen una matinal d'observació d'aus · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies