Castellón Plaza

Per tal que Ses Majestats vinguen ben carregats de regals el pròxim 5 de gener

Els Missatgers dels Reis de l'Orient arriben a Vila-real per a recollir les cartes dels xiquets i xiquetes

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VILA-REAL. Vila-real ha donat la benvinguda aquest matí als Missatgers dels Reis de l'Orient que han arribat a la ciutat per a recollir les cartes dels xiquets i xiquetes. A la plaça Major els han rebut els representants de la Joventut Antoniana, que organitza aquest acte en col·laboració amb la Regidoria de Joventut. 

Els xiquets i xiquetes han entregat les seues cartes i han cantat el Tirorí, tirorí per tal que Ses Majestats vinguen ben carregats de regals el pròxim 5 de gener. A més, també han pogut adquirir el tradicional segell reial per a les seues cartes, la palla i garrofes per a la nit de Reis i les casques i avellanes, a més d'altres productes, tot amb una finalitat solidària, per a col·laborar en la labor de la Joventut Antoniana amb les famílies més vulnerables. 

Per segon any, s'ha habilitat una cua especial per als xiquets i xiquetes amb neurodiversitat i una part de l'acte s'ha realitzat sense estímuls per a facilitar la seua participació.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Cabedo (UJI): "Debemos contribuir a que los titulados puedan integrarse en puestos acordes a su formación
Déjenme avanzar en mi republicanismo