CASTELLÓ. L'Escola de Formació Esportiva (ESFE) ha organitzat, dins del 2n Cicle de Conferències, la ponència 'Activitat física, salut i qualitat de vida' impartida per Joan Forcades i Guillem Mascaró a l'aula magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials davant una audiència de més de cent assistents de la comunitat universitària, professionals del sector i estudiants de cicles de formació professional.
Forcades i Mascaró, reconeguts preparadors físics d'esportistes professionals i professors d'educació física, han abordat el tema del moviment i l'exercici físic com un dels pilars de la salut, destacant la importància de vincular l'estat de forma i salut. Durant la conferència, han destacat la importància d'integrar l'estat físic amb la salut general, emfatitzant que "l'exercici supervisat és una estratègia rendible per a optimitzar els beneficis per a la salut i garantir un envelliment sa".
En les seues intervencions, han recalcat la rellevància de l'exercici físic, afirmant que es tracta "del medicament més barat que existeix si s'aplica en la dosi i intensitat adequades". A més, han assenyalat el sedentarisme com "la gran plaga del segle XXI". Per a finalitzar, han destacat el paper del preparador físic com a professió afirmant que "en un futur pròxim serà el complement de la medicina: l'exercici prescrit com a tractament".
L'Escola de Formació Esportiva (ESFE) continuarà l'activitat amb la realització, de maig a octubre, d'altres jornades i conferències d'interès per a professionals i estudiantat relacionats amb l'esport. L’ESFE és un projecte formatiu de la Universitat Jaume I amb la funció principal de coordinar tota la formació de nivell universitari vinculada amb l'àmbit de l'esport i la vida sana: activitat esportiva, salut, gestió d'entitats esportives, aspectes legals, màrqueting, comunicació, etc.
Castellón Plaza
davant una audiència de més de cent assistents
Experts advoquen a l'UJI per l'exercici com a pilar de la salut en un segon cicle de conferències
- Universitat Jaume I
Últimas Noticias
-
1Burriana presenta "Navidad con Arte", una exposición que aúna tradición y talento artístico
-
2Castelló descubre la nueva escultura del 'Ángel Custodio' y estrena el 'Paseo de la Policía Nacional'
-
3Vila-real crea un sello de excelencia para reconocer centros educativos comprometidos con la innovación
-
4Elena Albalat asegura que el Consell dará un impulso a todas las políticas relacionadas con la familia
-
5Elena Albalat: "Somos conscientes de la lista de espera de la dependencia y queremos agilizarla lo máximo posible"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Experts advoquen a l'UJI per l'exercici com a pilar de la salut en un segon cicle de conferències · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies