CASTELLÓ. L’actual senador de Compromís per la circumscripció de Castelló, Jordi Navarrete, serà el candidat proposat pel Bloc a la llista de la coalició per Castelló. El vinarossenc ha estat l’únic candidat en optar a liderar la candidatura de les comarques del nord, segons informen este diumenge fonts de la coalició a través d'un comunicat.
Navarrete va aconseguir els avals en poques hores. En la present legislatura ha fet més de 4.000 iniciatives, entre mocions, preguntes, peticions d’informes, sol·licituds de compareixença i intervencions en projectes de llei o de control, entre d’altres i és un dels més actius de la Cambra Alta.
S’obri ara un procés que acabarà el proper cap de setmana en el que la militància i simpatitzants podran ordenar i validar la llista en el procés obert de primàries, segons les mateixes fonts.
Castellón Plaza
Jordi Navarrete optarà de nou a les llistes del Senat de Compromís per la circumscripció de Castelló
- Jordi Navarrete, actual senador de Compromís per la circumscripció de Castelló.
Últimas Noticias
-
1Magic Wold de Oropesa afronta su tercera temporada tras una inversión de 50 millones y anuncia un nuevo parque temático
-
2Nace Baix Maestrat Impulsa, una nueva asociación empresarial para reforzar el desarrollo económico y social de la comarca
-
3Jakobsen: "Cualquier cosa puede pasar en la promoción de ascenso"
-
4Sienra: "El Almería tiene jerarquía pero nosotros hemos superado situaciones límite"
-
5La UJI revela la necesidad de una interacción continua entre la comunidad científica y las administraciones
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Jordi Navarrete optarà de nou a les llistes del Senat de Compromís per la circumscripció de Castelló · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies