CASTELLÓ. El claustre del Mucbe acull des d'aquest dijous una exposició de fotografia que recopila les imatges guanyadores de les set edicions del Concurs de Fotografia 'Imatge i Ciència', que l'associació Abacs (Associació Benicarlanda d'Amics de la Ciència i la Salut) organitza des de fa set anys en el marc de la Setmana de la Ciència de Benicarló.
La regidora de Cultura, María Teresa Pellicer, i el president d'Abacs, Àngel Alberich-Bayarri, han presentat aquesta magnífica selecció de 20 imatges representatives de les tres categories que proposa el Concurs (salut, natura i arquitectura) i que destaquen per la seua qualitat artística i científica.
María Teresa Pellicer ha ressaltat que «l'exposició és una mostra de com la ciència i l'art poden convergir per oferir perspectives innovadores sobre el nostre entorn i la nostra societat» i ha convidat la ciutadania a visitar l'exposició, afirmant que «és una oportunitat única de gaudir d'una experiència visual que ens acosta a la ciència d'una manera més humana i artística».
Per la seua banda, Àngel Alberich ha destacat «el talent de tots els fotògrafs que han participat en el Concurs, tant professionals com aficionats» i ha avançat que l'associació ja prepara nous projectes de cara al futur. «El pròxim serà una exposició amb els cartells de les dotze edicions de la Setmana de la Ciència dissenyats per la il·lustradora i arquitecta Anna Fonollosa». La mostra es podrà visitar fins al 25 d'agost.
Castellón Plaza
Les 20 fotografies exposades són les guanyadores de les set edicions
La ciència i l'art s'uneixen al Mucbe de Benicarló amb les fotografies del concurs 'Imatge i Ciència'
- Ajuntament de Benicarló
Últimas Noticias
-
1Sof-IA te cuenta: la reactivación de las exportaciones del azulejo en un 5 % en el mes de octubre
-
2Segorbe adjudica por 224.000 euros la renovación de la iluminación de sus bienes de interés cultural
-
3La Navidad cultural en Castelló: de las propuestas en el Teatro a los talleres infantiles en el Museu
-
4Marcelino convierte La Cerámica en un fortín
-
5La Unió alerta de "incumplimientos" en contratos citrícolas por "vacíos legales" en la cadena alimentaria
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La ciència i l'art s'uneixen al Mucbe de Benicarló amb les fotografies del concurs 'Imatge i Ciència' · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies