CASTELLÓN. Al voltant de 4.000 persones han sortit a les 11 del matí d'este diumenge des del Passadís de les Arts del parc Ribalta per a reivindicar els drets de les dones. Les activitats d'animació han sigut protagonistes fins que l'alcaldessa, Amparo Marco, i el regidor d'Esports, Enric Porcar, han donat el tret de sortida a la Cursa de les Dones. Les corredores han partit lluint un dorsal unitari: el 803, en referència al 8 de març, Dia Internacional de la Dona.
Les participants han baixat per República Argentina, seguint per l'avinguda Doctor Clarà i el carrer Navarra fins la plaça de la Pau. El carrer Major ha vist passar milers de dones que a l'altura de la plaça Maria Agustina han seguit per Alcalde Tàrrega fins enganxar novament amb la Ronda Magdalena, que les ha portat a la meta del parc Ribalta. El recorregut de tres quilòmetres d'aquesta marxa no competitiva ha sigut completat per les participants a diferents ritmes.
Els organitzadors han proporcionat aigua i begudes energètiques en acabar la cursa. Tant el Patronat d'Esports com el Servei d'Igualtat d'Oportunitat entre Homes i Dones de l'Ajuntament s'han mostrat satisfets amb l'organització i la participació de la ciutadania de Castelló.
Castellón Plaza
La Cursa de les Dones congrega a 4.000 persones per a reivindicar els drets del sexe femení
Últimas Noticias
-
1Burriana presenta "Navidad con Arte", una exposición que aúna tradición y talento artístico
-
2Castelló descubre la nueva escultura del 'Ángel Custodio' y estrena el 'Paseo de la Policía Nacional'
-
3Vila-real crea un sello de excelencia para reconocer centros educativos comprometidos con la innovación
-
4Elena Albalat asegura que el Consell dará un impulso a todas las políticas relacionadas con la familia
-
5Elena Albalat: "Somos conscientes de la lista de espera de la dependencia y queremos agilizarla lo máximo posible"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La Cursa de les Dones congrega a 4.000 persones per a reivindicar els drets del sexe femení · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies