Castellón Plaza

La Cursa de les Dones congrega a 4.000 persones per a reivindicar els drets del sexe femení

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓN. Al voltant de 4.000 persones han sortit a les 11 del matí d'este diumenge des del Passadís de les Arts del parc Ribalta per a reivindicar els drets de les dones. Les activitats d'animació han sigut protagonistes fins que l'alcaldessa, Amparo Marco, i el regidor d'Esports, Enric Porcar, han donat el tret de sortida a la Cursa de les Dones. Les corredores han partit lluint un dorsal unitari: el 803, en referència al 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Les participants han baixat per República Argentina, seguint per l'avinguda Doctor Clarà i el carrer Navarra fins la plaça de la Pau. El carrer Major ha vist passar milers de dones que a l'altura de la plaça Maria Agustina han seguit per Alcalde Tàrrega fins enganxar novament amb la Ronda Magdalena, que les ha portat a la meta del parc Ribalta. El recorregut de tres quilòmetres d'aquesta marxa no competitiva ha sigut completat per les participants a diferents ritmes.

Els organitzadors han proporcionat aigua i begudes energètiques en acabar la cursa. Tant el Patronat d'Esports com el Servei d'Igualtat d'Oportunitat entre Homes i Dones de l'Ajuntament s'han mostrat satisfets amb l'organització i la participació de la ciutadania de Castelló.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo