CASTELLÓ. Un total de 35 joves estudiants de la província gaudiran durant el pròxim curs acadèmica d’una plaça gratuïta en la residència del complex socio-esportiu de Penyeta Roja. Així ho recull l’acord de la junta de govern de la Diputació de Castelló que dona per resolta la convocatòria de les ajudes, amb les que es donarà una solució habitacional a esportistes sense cap vinculació amb el centre que entrenen i competeixen a la capital de la Plana. El període de gaudi serà de 10 mesos i inclou el servei d'allotjament i de manutenció en règim de pensió completa.
De les 35 beques concedides, 33 corresponen a la línia d’estudiantat d’alt rendiment esportiu, mentre que les dues restants s’han atorgat a persones sense cap vinculació amb l’esport. La vicepresidenta de la Diputació, Patricia Puerta, destaca que, en un moment en què els preu de lloguer "s’han convertit en un problema social d'envergadura és quan més falta fa que les administracions ens impliquem per a oferir un lloc on viure mentre es formen per al futur".
Puerta recorda que, amb les bases de l’any passat, es va obrir la convocatòria de les ajudes a tothom, deixant de costat el requisit únic de mantindre una vinculació directa amb el món de l’esport. "Era una qüestió bàsica d’igualtat d’oportunitats", assenyala.
Paral·lelament, la residència de Penyeta Roja també acollirà durant tot l’any escolar 34 alumnes del Centre d’Iniciació Tècnica Esportiva de forma totalment gratuïta. En total, el nombre de residents a les instal·lacions propietat de la Diputació és de 69. En l’últim any s’ha acondicionat tota la infraestructura per a adaptar-la a la normativa sanitària per la covid-19.
La Diputació beca 35 joves amb allotjament gratuït a la residència de Penyeta Roja
Castellón Plaza
Últimas Noticias
-
1La UJI e ITC lideran un proyecto para la fabricación sostenible de azulejos en España, Italia, Chipre, Turquía, Túnez y Egipto
-
2Pablo Hernández: "Queremos recuperar las buenas sensaciones"
-
3Iñigo Pérez: "El Bernabéu es el escenario perfecto para exponernos, hay que perder el miedo"
-
4Vila-real adelanta la Feria de Santa Catalina al 22 de noviembre al coincidir con las elecciones generales
-
5La obra 'Les pedres i les ombres', ganadora del XXVII premio de narrativa Josep Pascual Tirado
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La Diputació beca 35 joves amb allotjament gratuït a la residència de Penyeta Roja · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies