CASTELLÓ. La Diputació de Castelló concedirà enguany ajudes per valor de 100.000 euros a les societats musicals de la província per a l'adquisició d'instruments i altres béns inventariables. La diputada de Cultura, Ruth Sanz, ha informat que les entitats interessades podran presentar les seues sol·licituds a partir d'aquest diumenge. Les bases, aprovades aquesta mateixa setmana en Junta de Govern, ja es poden consultar en el Butlletí Oficial de la Província.
Amb aquesta línia de suport, la corporació provincial s'involucra en la reactivació de l'activitat musical en les agrupacions musicals de Castelló. En aquest cas finançarà part de les despeses d'adquisició d'instruments, així com d'altres béns inventariables, com ara equips informàtics i altres béns necessaris per al desenvolupament de l'activitat, per exemple impressores, fotocopiadores, tauletes, pissarres digitals i projectors que es realitzen de l'1 de gener al 30 de juny de 2022.
Sanz ha destacat el paper de la música en la societat castellonenca, “imprescindible en la nostra cultura i especialment en les nostres festivitats i tradicions”. En aquest sentit ha manifestat que, “per a aquest equip de govern, és primordial cuidar i ajudar a les societats musicals perquè els carrers dels nostres municipis i comarques puguen continuar gaudint d'elles”. Sobre aquest tema, Sanz ha recordat que aquestes partides “es posen en marxa per tercer any consecutiu, ja que aquest equip de govern les va recuperar en 2020”.
Les associacions interessades a concórrer en aquest procediment hauran de presentar les seues sol·licituds de manera telemàtica a través de la seu electrònica de la Diputació dins del termini de 20 dies hàbils a comptar des de diumenge.
La Diputació reserva 100.000 euros perquè les societats musicals compren instruments
Castellón Plaza
Últimas Noticias
-
1El Castellón disputará seis amistosos en pretemporada: se estrenará en la ciudad deportiva de La Coma
-
2Castelló llena las cinco conferencias de los sábados en el Planetario por el eclipse total de sol
-
3Castelló honra a Sant Cristòfol con la tradicional misa, la bendición de vehículos y reparto de cintas
-
4Oropesa del Mar aumenta su plantilla de la Policía Local con la incorporación de una nueva agente
-
5José Luis Pichel y Dídac Cebolla representarán al Amics Castelló en el EuroBasket sub-20 de Eslovenia
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La Diputació reserva 100.000 euros perquè les societats musicals compren instruments · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies