CASTELLÓ. El Paranimf de la Universitat Jaume I inicia aquest divendres 20 de setembre la temporada de tardor amb un programa doble en homenatge a l’escriptor i periodista valencià Vicent Andrés Estellés, amb motiu de la commemoració enguany del centenari del seu naixement.
Rosa de paper serà la primera de les propostes, una peça de dansa de la companyia Marroch, inspirada en el poema d’Estellés i interpretada per María Palazón i Salvador Rocher. A continuació, serà el torn de Tres d’Estellés, una lectura dramatitzada basada en l’obra i vida del poeta de Burjassot i interpretada pel músic Panchi Vivó i els actors Daniel Tormo i Josep Valero. Els espectacles començaran a les 19.30 hores, amb una tarifa única que inclou les dues propostes.
Castellón Plaza
Aquest divendres a les 19.30
La figura d'Estellés i el seu centenari protagonitzen l'inici de la temporada al Paranimf de l'UJI
- Vicent Andrés Estellés. Imatge d'arxiu
Últimas Noticias
-
1Marcelino: "Debemos mejorar la eficacia defensiva y la contundencia en ataque"
-
2Vila-real inicia 2026 con la incorporación de 30 personas a diferentes departamentos municipales
-
3Castelló recupera las jam sessions con un encuentro musical internacional en la Colla Bacalao
-
4La plusmarquista de 5.000 metros, Marta García, prepara en Castelló su asalto al récord de la 10K en València
-
5Benicàssim pone fecha a su gran cita gastronómica: el Día de las Paellas regresa el 23 de enero de 2026
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La figura d'Estellés i el seu centenari protagonitzen l'inici de la temporada al Paranimf de l'UJI · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies