Castellón Plaza

Jaume Alcoceba, el nou cap de colla

La Muixeranga de Castelló reprén l'activitat el 9 d'Octubre

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La Conlloga Muixeranga de Castelló encara una nova temporada després de reprendre els assajos i amb el record del final de la temporada passada, quan van fer una gran actuació a l'Aplec dels Ports.

El primer cicle muixeranguer començarà el 9 d'Octubre a Castelló i el finalitzaran a l'Aniversari de les Normes del 32 a finals de desembre. Entremig, faran dues eixides a places històriques castelleres, ja que actuaran a les diades dels Xiquets de Reus i dels Minyons de Terrassa, colles punteres a Catalunya. A la capital de la Plana també actuaran en el Festival Trovam i amb motiu de l'aniversari de la Conlloga.

Per dur a terme els compromisos, la Muixeranga de Castelló assaja tots els divendres. Jaume Alcoceba, el nou cap de colla, destaca "la implicació i la bona resposta dels muixeranguers" en els primers assajos.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Diputación financia la renovación de vías y alcantarillado en Vistabella y Benafigos 
El Consell coordina una agenda cultural entre Benicarló i Vinaròs que inclou 21 espectacles