CASTELLÓ. Aquest dissabte arranca l'octava edició del Festival Guitarra i Vi en el Palau-Castell de Betxí com a escenari. El cicle de música dona inici amb la presència de l'anglés, Tom Kerstens, com una de les figures més importants en el món de la guitarra a Anglaterra. L'alcaldessa de Betxí, Carla Nebot, ha convidat a participar d'un cicle amb música de tot el món, i que “és l'únic que combina els arts de la música i del vi, en els quals es pot gaudir d'una gran jornada amb l’entorn del nostre Palau”.
A les 19.30 hores donarà inici el concert sota els acords del músic anglés, intèrpret versàtil, modern, que compagina la seua activitat artística amb la de director artístic d'importants festivals. Des de 1995, pertany a la IGF (International Guitar Foundation), sent el seu director artístic, promovent importants trobades internacionals de guitarra i on treballa per a impulsar la guitarra en tots els seus vessants.
Un concert que estarà marinat amb els caldos del celler Dominio de Loalva, amb DO Ribera del Duero, dins dels millor situats en la denominació. Encara queden entrades per a la vesprada de demà. El preu de les entrades és de cinc euros per a cada sessió i l'abonament serà de 12 euros per a les tres sessions. Les reserves es poden realitzar a la Biblioteca Municipal de Betxí.
La pròxima cita serà el dissabte 8 de juny les 19.30 hores. El protagonista, el guitarrista txec Petr Vit, i es podrà degustar els vins del celler Terrazas de Outeiro. Nebot ha explicat que “totes les reformes i millores del Palau han acabat, i està tot preparat per a acollir el cicle musical que dona la benvinguda a l'estiu a Betxí”.
Castellón Plaza
aquest dissabte a les 19.30
L'anglés Tom Kerstens obri el cicle de concerts al festival Guitarra i Vi al Palau-Castell de Betxí
- Tom Kerstens. Ajuntament de Betxí
Últimas Noticias
-
1Castelló atrae el turismo sénior a su tren turístico: cerca de 600 visitantes previstos y 11 pases reservados
-
2Castelló avala el programa de Magdalena con más de 200 actos: el Pregó se leerá en público este sábado
-
3Puerta (PSPV) denuncia que Carrasco "cumple 100 días sin explicar la contratación de la carta del 'basurazo'"
-
4Sof-IA en un minuto: Comprar plaza de garaje en Castelló cuesta menos
-
5La patronal de Castellón sitúa el absentismo en el centro de las "preocupaciones empresariales"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- L'anglés Tom Kerstens obri el cicle de concerts al festival Guitarra i Vi al Palau-Castell de Betxí · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies