CASTELLÓ. La FAMPA Castelló Penyagolosa vol destacar i agrair la gran resposta de les AFA i les famílies de tota la província davant la greu situació que pateixen les zones afectades per la DANA a València. Gràcies a l’esforç conjunt, estem recollint un volum important de joguines educatives i material escolar que molt prompte es podrà enviar a les escoles més necessitades. Diàriament, rebem aportacions de famílies que, amb molta dedicació, ens fan arribar tot allò que poden, consolidant un teixit solidari exemplar.
A més, les donacions econòmiques no han deixat de créixer. Actualment ja s’han aconseguit 1.000 euros i la campanya continua activa per recaptar més fons destinats a cobrir necessitats educatives. Aquest èxit només és el començament, ja que amb l'arribada de Nadal s’espera una mobilització encara més gran.
Núm. de compte per a donacions:
-Titular: FAMPA Castelló Penyagolosa
-Núm. de compte: ES43 2100 2758 8502 0008 3295
-Concepte: DANA – Donación educativa.
Entre les iniciatives solidàries, que la FAMPA Castelló Penyagolosa fomenta "com a una eina meravellosa per captar fons", destaca l’activitat organitzada per l’AFA del CEIP Benadressa de Castelló, que tindrà lloc el pròxim 22 de novembre a les 17 hores al mateix centre escolar. Aquesta trobada solidària oferirà una vesprada d'activitats familiars amb contacontes, berenar i altres propostes lúdiques amb una entrada solidària de només 5 euros per família. També s’ha habilitat una Fila 0 perquè aquelles persones que no puguen assistir-hi col·laboren igualment. Aquesta és una de moltes activitats solidàries que s’esperen en els pròxims dies i setmanes, especialment de cara a Nadal.
Des de FAMPA Castelló Penyagolosa reiteren el seu compromís amb la gestió responsable d’aquestes accions solidàries i fem una crida a la comunitat educativa perquè continue sumant esforços.
Castellón Plaza
Les famílies de Castelló es bolquen amb les zones afectades per la DANA
Últimas Noticias
-
1Burriana cambiará a trimestral todo el sistema de estacionamiento de la ciudad en 2026
-
2El PSPV celebra que el año 2026 arranque "con una nueva subida de las pensiones en España"
-
3El Villarreal cayó en sus dos últimos arranques de año
-
4La Diputación activa un presupuesto de 216 millones e inyecta liquidez a los 135 municipios de Castellón
-
5Música, luces láser y fuegos artificiales: Castelló recibe el 2026 con una celebración masiva en la Puerta del Sol
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias