CASTELLÓ. L'Ivace, dependent de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, ha subvencionat amb 556.867,12 euros les actuacions de millora del polígon industrial El Pont de Cabanes.
Aquesta inversió s'emmarca dins de la convocatòria pluriennal d'ajudes 2018-2019 per a projectes de millora, modernització i dotació d'infraestructures i serveis en polígons, àrees industrials i enclavaments tecnològics.
En concret, s'han destinat 252.138,71 euros per a l'anualitat de 2018 i 304.728,41 euros per a l'exercici 2019.
La directora general de l'Ivace, Júlia Company, ha destacat la importància d'aquestes subvencions ja que "permetran millorar substancialment la imatge i redundaran directament no solament en les empreses instal·lades, sinó també en les persones treballadores el polígon industrial i en els veïns de Cabanes".
D'aquesta manera, ha detallat que les actuacions que s'han dut a terme han sigut l'obra civil per a la implantació de fibra òptica en la zona industrial que permetrà a les empreses estar connectades a la xarxa d'alta velocitat per a ser més competitives, la instal·lació d'un sistema de vigilància amb circuit tancat connectat a la Policia Local i la regeneració paisatgística del polígon.
Així mateix, s'han produït millores en l'enllumenat públic amb noves lluminàries LED, en les zones verdes, vials, aparcaments i en la senyalització de El Pont.
Company ha assenyalat que totes aquestes accions ja estan finalitzades i han sigut subvencionades al 100% per l'Ivace "que està realitzant un important esforç en matèria de sòl industrial per a millorar les àrees empresarials de la Comunitat dotant-les dels serveis i infraestructures necessàries per a millorar la qualitat de les empreses ja instal·lades i atraure la implantació de nous projectes".
Castellón Plaza
L'Ivace inverteix mig milió d'euros en la millora del polígon El Pont de Cabanes
Últimas Noticias
-
1Las imágenes de la derrota del Villarreal ante el Barça (0-2)
-
2Marcelino sobre la derrota ante el Barça: "El primer tiempo creo que fue extraordinario. Este equipo compitió"
-
3Un Villarreal debilitado por la expulsión de Renato cae ante un Barça que dominó el juego
-
4Cultura concede ayudas por 165.000 euros a cinco proyectos cinematográficos impulsados en Castellón
-
5La web de la agenda municipal de Benicàssim recoge más de 500 eventos desde su creación hace seis meses
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias