Castellón Plaza

el 22 de novembre

L'UJI reprèn la 'Sessió contínua' amb la projecció dels curtmetratges 'Requembarren' i 'Plus ultra'

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓN. El cicle Sessió contínua de la Universitat Jaume I es reanudarà aquest dijous 22 de novembre, a partir de les 20:00 hores, al Menador espai cultural amb dos curtmetrajes de ficció: Requembarren i Plus ultra. I l'entrada serà gratuïta.

Part de l’equip de Requembarren, Román Rubert, Manuel Navarro i Juan Manuel Clausell, seran els convidats en aquesta ocasió per parlar de la seua obra, un drama que ha passat per diversos festivals internacionals i que segueix a Alicia, una xica que va a la recerca de Requembarrem en l’inframón. La projecció es completarà a més amb un col·loqui posterior amb el públic.

A més a més, la segona sessió d’aquesta tercera temporada inclou la projecció de Plus ultra, d’Helena Girón i Samuel M. Delgado. Junts formen el col·lectiu La Banda Negra i el filme, estrenat al Festival de Locarno, mescla ficció històrica amb experimentació.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo