Castellón Plaza

El taller té com a finalitat que els xiquets tinguen consciència respectuosa amb el medi

Medi Ambient treballa la prevenció d'incendis forestals amb alumnat de Primària de Benicarló

  • Ajuntament de Benicarló
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Benicarló, en col·laboració amb el Centre d'Educació Ambiental de la Comunitat Valenciana (CEACV), ha preparat un taller anomenat 'Els Guardians del Bosc' adreçat als xiquets i xiquetes de 5é i 6é de primària relacionat amb els incendis forestals, amb la seua prevenció i amb la manera d'actuar davant d'un incendi.

Aquest taller té com a finalitat divulgar la importància dels boscos en l'actualitat, conscienciar l'alumnat sobre el temps que tarden en desenvolupar-se i la facilitat amb què poden ser destruïts, a més de posar en valor la importància dels serveis forestals, incloent bombers i agents forestals, que dediquen la seua vida a protegir les muntanyes i els boscos.

Els tallers inclouen una part teòrica i una part pràctica, en la qual se simula un incendi a xicoteta escala per tal que els xiquets i xiquetes puguen comprovar els efectes de la gestió dels agents forestals a la muntanya per a reduir els danys provocats pels focs.

Els objectius d'aquest tallers, entre altres, són sensibilitzar l'alumnat en relació als incendis forestals i facilitar-los eines per saber com han d'actuar davant d'un incendi forestal, a més de construir uns valors de sostenibilitat per a mantindre els espais verds amb respecte. Els tallers s'han dut a terme durant aquesta setmana al CEIP Ángel Esteban i al CEIP Eduardo Martínez Ródenas.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Mazón mantiene los plazos para el nuevo Hospital General: "No se verá afectado" por la Dana, asegura
Tres personas fallecidas y tres heridos graves en una explosión en una empresa de Ibi