Castellón Plaza

Més Compromís de la Plana Alta i l’Alcalatén escull Laura Castillo com a secretaria comarcal

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Més Compromís inicia una nova etapa amb Laura Castillo, de Les Useres, com a secretaria comarcal. En el Congrés Comarcal celebrat a la Seu de les Comarques del Nord de Compromís a Castelló s’ha escollit Castillo i el seu equip amb la totalitat dels vots emesos. 

Castillo ha volgut agrair la confiança dipositada i ha afirmat que “col·laborarem des del primer dia per créixer i reforçar els col·lectius, consolidant així el nostre projecte comarcal i fent que les nostres propostes i polítiques arriben a més persones”. 

L’equip liderat per Castillo està conformat per Víctor Garcia, de l’Alcora i director general d'Infraestructures Educatives l’anterior legislatura, com a secretari d’Organització i Implantació; Miguel Ginés, de Castelló i professor titular d'Economia a l'UJI, com a secretari de Finances; Adrián Iglesias, politòleg i membre del col·lectiu de Castelló com a secretari d’Estratègia; Lydia Ferrando, periodista i de Benicàssim, com a secretaria de Comunicació; del col·lectiu de Sant Joan de Moró, la regidora i portaveu, Alícia Paús, assumeix l’àrea d’Acció Política i Paola López, de Borriol i comunicadora, serà l’encarregada de l’Acció Institucional. 

La candidatura guanyadora es completa amb els nomenaments de les vocalies: Diana Belliure, regidora d’Almassora; Maryuri Gutierrez, regidora a Borriol; Carlos Torlà, del col·lectiu de Vilafamés, i Daniel Calbo, de Figueroles i actual secretari comarcal de Joves PV - Plana Alta i l’Alcalatén. A més, Aina Rodríguez, d’Almassora, s’unirà a l’Executiva triada com a persona escollida pel col·lectiu de joves comarcal. 

“Som un equip que representa la diversitat d'una comarca complexa. Tenim molta il·lusió i ganes de treballar per enfortir els col·lectius locals i enfrontar junts els reptes socials actuals”, subratlla la nova secretaria comarcal.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Fuerzas Armadas continúan los trabajos en una veintena de municipios afectados por la Dana
Morant asegura que el Gobierno "va a garantizar el futuro" de Ford Almussafes tras la Dana