CASTELLÓ. 'Inanna' és el nou single i videoclip de Malparlat i Ofèlia, guanyadora dels premis Ovidi Montllor 2020. El nou videoclip es presenta com un cant a l'amor salvatge i ancestral. Un poema de llibertat i estima, influït per la literatura de Tolkien o Alan Moore, amb una estètica tribal que trasllada l'oient milers d'anys enrere, com si de l'Anell del Nibelung es tractés.
Inanna era la deesa sumèria de l'amor i la guerra, associada a Venus i a la sexualitat, a més d'un símbol de feminisme i força amb trascendència enaltres cultures i civilitzacions, on també se la representava com Ishtar (babilònica), Anahita (persa), Astarté (fenícia) o Afrodita (grega).
Amb aquesta base, les lletres d'Alfons Pérez es mesclen amb la cristal·lina veu de Karla Fos, i amb la guitarra de Mark Pennyplectrum. Tot gravat, mesclat i masteritzat per Bezeta a FullBass Music Studio, i traslladat a vídeo per l'habitual film-maker del grup: Enrique Ferri. Compta, a més, amb il·lustracions fetes per l'artesana Carmelalila i animades per YHD.
Castellón Plaza
Malparlat i Ofèlia llancen 'Inanna', una fusió de rap i metall en valencià

Últimas Noticias
-
1IVC y Mostra de València presentan en la Feria del Libro de Castelló 'Helena Cortesina. Una cineasta pionera en España'
-
2Los vecinos de la calle de Sant Vicent de Castelló celebran la fiesta de su patrón
-
3Castelló se prepara para las fiestas en honor a la Mare de Déu del Lledó con "l'Enramà”
-
4Sin brillo también vale: el Villarreal vence por la mínima al Espanyol y recupera la plaza Champions
-
5Onda recibe 3.500 visitantes durante la Semana Santa y refuerza su posición como destino turístico de interior

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias