Castellón Plaza

de Lois Patiño

El Paranimf acull 'Lúa vermella', el drama d'un poble gallec on sols la natura sembla viva

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El Paranimf de la Universitat Jaume I no atura les seus projeccions que continuaran els dies 23 i 24 de gener amb la pel·lícula Lúa vermella de Lois Patiñonominada com a Millor Documental als Premis Feroz 2020, dins del cicle 'Nou cinema'. La sessió serà a les 17 hores, atès que tots els espectacles del Paranimf han modificat els seus horaris de programació per a adaptar-se a les noves mesures de contenció per la COVID-19. 

Lúa vermella és un llargmetratge, entre la ficció i el documental, que narra la vida d'un poble de la costa gallega on el temps pareix haver-se aturat. Totes les persones estan paralitzades encara que les seues veus es poden sentir: parlen de fantasmes, bruixes i monstres. Però mentre el poble roman immòbil i inalterable, la natura és la que sembla estar viva. I més ho estarà quan apleguen tres dones a la reserca de Rubio, un mariner de poble que ha desaparegut en el mar. 

El cicle 'Nou cinema' continuarà els dies 13 i 14 de febrer amb El año del descubrimiento, dirigida per Luis López Carrasco, gran premi del jurat en el Festival de Sevilla 2020 i premi a millor pel·lícula en el Festival de Mar del Plata 2020; i Beginning, òpera prima de la directora georgiana Dea Kukumbegashvili, premi a millor pel·lícula, direcció, guió i actriu en el Festival de Sant Sebastià 2020, el 27 i 28 de març.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Nules se sumará al 'Pla Resisteix' de la Generalitat para ayudar a los sectores más afectados
La Diputación y UJI colaboran en la promoción de la transparencia y la cultura de los datos abiertos