Castellón Plaza

concerts a l'auditori

Andrea Motis, Perico Sambeat i Voro García inauguren el Festival de Jazz de Castelló

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Cultura de la Generalitat, per mitjà de l’Institut Valencià de Cultura, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, presenta una nova edició del Festival Internacional de Jazz de Castelló. Aquest dissabte 26 de febrer a les 20.30 l’Auditori de Castelló acollirà un gran concert d’Andrea Motis Quartet acompanyada de Perico Sambeat i Voro García.

El delegat territorial de l’IVC a Castelló, Alfonso Ribes, ha destacat com s’ha aconseguit al llarg de la temporada “tindre una programació de jazz de gran qualitat amb propostes internacionals, del territori valencià i de la resta de l’Estat” i ha valorat la col·laboració amb Cultura de l’Ajuntament de Castelló “per coordinar un cartell atractiu amb grans figures com Andrea Motis, que tindrà una gran resposta per part del públic que omplirà l’Auditori de Castelló”.

El disc que Motis presentarà aquest dissabte a l’Auditori de Castelló es titula Emotional dance i està editat sota el llegendari segell Impulse!, una de les companyies discogràfiques més emblemàtiques de la història del jazz. Es va gravar a Nova York amb una banda formada per músics catalans i nord-americans, i està produït per Jay Newland i Brian Bacchus (conegut pel seu treball amb Norah Jones i Gregory Porter) i el seu company de grup, Joan Chamorro.

La jove trompetista, saxofonista i cantant Andrea Motis porta, juntament amb Chamorro, sorprenent el públic des de 2012, any en què Quincy Jones es va fixar en ella i la va convidar a compartir escenari en el Festival de Peralada (Girona).

En el concert participarà Andrea Motis com a veu i trompeta; Joan Chamorro, al contrabaix; Ignasi Terraza, piano; Josep Traver, guitarra; Esteve Pi, bateria; Perico Sambeat, saxo, i Voro García, trompeta.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Garamendi dice que la invasión rusa puede "complicar las cosas" por la tensión en el plano energético
Xarxa Teatre busca noves actrius i actors per als seus espectacles de carrer