CASTELLÓ. El CEIP Antonio Armelles de Castelló celebra aquest divendres la V edició de la Festa del Llibre, una festa oberta que en els últims anys s'ha consolidat com una cita important per a la comunitat escolar del centre i per al districte sud de Castelló, amb l'assistència de més de 500 persones, segons ha informat l'AMPA de l'escola en un comunicat. Enguany, el llibre triat com a fil conductor de tota la festa i que es llegirà entre tots és Cuentos para entender el mundo, obra d'Eloy Moreno.
La festa s'iniciarà a les 17.30 h i l'actuació musical que posarà el colofó serà a càrrec de La Glüps Band, un espectacle perquè puguen gaudir grans i menuts.
Com en anteriors edicions, al voltant de la lectura col·lectiva es realitzaran altres activitats culturals (tallers, sortejos, activitats lúdiques) i en finalitzar l'actuació musical tindrà lloc un sopar de pa i porta. La festa compta amb la col·laboració de nombroses empreses del barri i de la ciutat.
Els diversos tallers per als alumnes i altres activitats lúdiques comptaran amb la col·laboració del CEIP Antonio Armelles i de les següents empreses: Abacus, Advance centros de idiomas, Aloha Spain, Bisontes Castellón, Conmasfuturo.com, E3 Espai Educatiu, Pablo Aymerich (escacs), FAMPA Penyagolosa, Intur Restauración Colectiva, Iocum, Joan Turu, Kids&Us, Link Idiomas, L'Oscell de Paper, Papelería-Librería Archilés, Academia Peri 16, Sagals i WorldSport.
Castellón Plaza
divendres 17 de maig
'Cuentos para entender el mundo' i Glüps Bland, protagonistes de la V Festa del Llibre de L'Armelles
Últimas Noticias
-
1Vila-real rep els Missatgers Reials amb més accessibilitat i mesures inclusives a la plaça Major
-
2Castelló y Cocemfe logran la inserción laboral de dos personas discapacitadas tras su formación 'a la carta'
-
3La Fira d'Onda o la romeria a la ermita de Sant Cristòfol de Vall d'Alba, declaradas de interés turístico
-
4El Villarreal buscará repetir en Liga de Campeones en 2026 tras cinco intentos fallidos
-
5La nieve llega al interior norte de Castellón, con temperaturas bajo cero este día de Navidad
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- 'Cuentos para entender el mundo' i Glüps Bland, protagonistes de la V Festa del Llibre de L'Armelles · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies