CASTELLÓ. Una altra setmana més arriba les Nits al Claustre, la proposta de concerts a l'aire lliure de Castelló per a aquest estiu, al Museu de Belles Arts. En aquesta ocasió, l'encarregat de fer que la música sone al pati d'aquest espai dedicat a l'art serà el cantautor castellonenc Artur Àlvarez, que segueix amb la diversitat d'estils i gèneres musicals que està oferint l'Institut Valencià de Cultura per a aquesta sèrie de concerts.
Artur Àlvarez va començar la seua carrera musical a la fi dels anys 70, quan va fundar el grup de cançó popular Adesiara, però no va ser fins al 2004 quan es va iniciar com a cantautor. En aquest cas, al costat de la banda que habitualment li acompanya, presentarà una selecció dels temes més significatius de la seua discografia dedicada a poetes castellonencs, amb especial atenció a Bernat Artola, Miquel Peris i al seu últim treball discogràfic, 10 Poetes contemporanis.
Els concerts tenen lloc tots els dijous a les 22.30 hores en el claustre del Museu de Belles Arts de Castelló, amb l'entrada gratuïta. La programació d'enguany conclourà el 15 d'agost amb el concert de Fabián Barraza Django’s Quartet, referent nacional del jazz manouche, que rememoraran les nits en les quals Django Reinhardt i Stéphane Grappelli actuaven en el Hot Club de París.
Castellón Plaza
CANTAUTOR CASTELLONEnc
Artur Àlvarez uneix la música i els versos dels poetes castellonencs en Les Nits al Claustre
Últimas Noticias
-
1Talento, multilingüismo y proyección internacional en British School of Vila‑real
-
2bp fortalece su vínculo con las fiestas de la Magdalena con la entrega del emblemático broche de 'la araña' a la reina
-
3La galería castellonense Batec participa en la Hybrid Art Fair con un proyecto de Emilio Cerezo y Murdo Ortiz
-
4Onda forma a 30 personas en sectores con alta demanda laboral en una nueva edición de los Talleres de Empleo
-
5Compromís critica que el bipartito "incumple la Ley de Transparencia al no publicar el gasto en comunicación"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Artur Àlvarez uneix la música i els versos dels poetes castellonencs en Les Nits al Claustre · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies