CASTELLÓ. La regidoria de Cultura, encapçalada per Verònica Ruiz, ha fet públiques les dades de la memòria-resum on es valoren les activitats i el nombre d'assistents al Planetari durant l'any 2019. Les dades mostren que el nombre d’entrades venudes ha crescut un 2,3% respecte a l’any anterior i que el nombre de visitants ha mantingut la tendència alcista encetada en 2017.
Així, el Planetari va rebre vora 45.000 visitants durant l’any 2019, un període en què també van passar pel centre de divulgació més de 12.800 escolars (un 28% més que l’any anterior). Pel que fa a l’increment durant els últims cinc anys, les visites han crescut més d’un 80%. A mes, durant 2019 es van vendre un total de 18.197 entrades, un miler més que en l'any 2018.
"Les xifres parlen per si soles i aquest resultat és producte de l'esforç constant i les ganes de treballar de l'equip del Planetari, per reconduir i dinamitzar l'espai amb iniciatives tant en l'àmbit lúdic com l'educatiu", ha assegurat Ruiz. Per a la regidora "la combinació de les activitats especialitzades amb els tallers familiars i les accions formatives, han aconseguit omplir de públic unes instal·lacions oblidades durant els més de 20 anys de govern popular".
A més, Ruiz ha volgut manifestar el seu agraïment a "totes les persones que conformen l'equip de treball del Planetari i la seua vocació per oferir un servei públic de qualitat" i ha avançat que aquest equip ja treballa en la preparació dels actes per a la celebració del trenté aniversari del centre de divulgació que serà l’any 2021.
Respecte a les activitats realitzades durant l'any 2019, s'han programat un total de 131, la gran majoria destinades al públic familiar i en les quals han participat quasi 10.000 persones. De la mateixa manera, el Planetari ha acollit 12 exposicions durant el 2019, de les quals destaquen Arte Rupestre de Levante, Geòlegs de Castelló, Con A de Astrónomas i l'actual exposició Integr'ARTE; Illes Columbretes que romandrà oberta durant tot el mes de febrer.
Castellón Plaza
balanç anual
Les activitats al Planetari atrauen al voltant de 45.000 visites en 2019
- Foto: ANTONIO PRADAS
Últimas Noticias
-
1Burriana presenta "Navidad con Arte", una exposición que aúna tradición y talento artístico
-
2Castelló descubre la nueva escultura del 'Ángel Custodio' y estrena el 'Paseo de la Policía Nacional'
-
3Vila-real crea un sello de excelencia para reconocer centros educativos comprometidos con la innovación
-
4Elena Albalat asegura que el Consell dará un impulso a todas las políticas relacionadas con la familia
-
5Elena Albalat: "Somos conscientes de la lista de espera de la dependencia y queremos agilizarla lo máximo posible"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias