Castellón Plaza

'borriana en dansa'

Ballet i germandat: Borriana celebra la Trobada Coreogràfica d'Escoles de Dansa

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La tradicional Trobada Coreogràfica d'Escoles de Dansa Borriana en Dansa, organitzat pel Centre Municipal de les Arts Rafael Martí de Viciana, reunirà dissabte que ve, 7 de març, al voltant de 120 alumnes i 12 professors de les escoles de dansa de l'Alcora, Onda, Meliana, la Vall d'Uixó i Borriana.

Segons ha explicat el regidor de Cultura i representant del CMA, Vicent Granel, aquesta trobada suposa una jornada per a “conéixer l'alumnat d'altres poblacions, i compartir experiències sobre com s'imparteix i es viu la dansa en els seus centres”. El matí se centrarà en una trobada entre l’alumnat a través de diferents tallers impartits a les aules del Centre Municipal. A la vesprada, la trobada de dansa acabarà amb un espectacle en el teatre Payà de Borriana.

Granel ha agraït la labor del professorat de l'escola de dansa pel seu “esforç i dedicació” perquè aquest dissabte la trobada “compte amb més d'un centenar d'alumnes de dansa en la nostra població”. Aquesta és ja la quarta edició que l'Escola Municipal de Dansa de Borriana accepta el repte d'organitzar aquesta trobada que necessita unes instal·lacions especials com són les del Centre Municipal de les Arts i el teatre Payà.

D'altra banda, el Centre Municipal de les Arts, en la mateixa línia de treball, celebrarà també el dissabte una jornada de saxòfon amb l'alumnat i el professorat de saxo de Betxí, Castelló, la Vall d'Uixó, Navaixes i Borriana amb l'objectiu de perfeccionar aquest instrument.

En aquesta nova jornada s'impartiran tallers gratuïts sobre música electroacústica, manteniment de canyes, enregistrament com a eina d'aprenentatge i perfeccionament instrumental. Els tallers es realitzaran en grups reduïts, tot tenint en compte el nivell musical i l'edat de cada alumne o alumna de les diferents escoles participants.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo