CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules convoca, per segon any consecutiu, les subvencions per concurrència competitiva a entitats esportives locals i a esportistes d’elit del municipi.
En aquest sentit, el muntant total que el consistori destina a les entitats esportives és de 60.000 euros i als esportistes que participen en competicions oficials d’esports reconeguts pel Consell Superior d’Esports, tant a nivell individual com col·lectiu, un total de 6.000 euros.
Per tant, totes aquelles associacions, clubs o entitats esportives i persones interessades a sol·licitar aquestes ajudes poden presentar la instància i documentació corresponen al registre d’entrada de l’Ajuntament de Nules fins al pròxim divendres 30 de juny.
Davant açò, des de la regidoria d’Esports, Gabriel Torres, assenyala que “un any més hem habilitat una línia d’ajudes amb l’objectiu de donar suport a les entitats esportives de la nostra població, i també volem facilitar tant la pràctica esportiva com la millora del rendiment dels esportistes locals”.
Amb tot, les bases reguladores d’aquestes subvencions es poden consultar a la seu electrònica del consistori o al web de l’Ajuntament de Nules.
Castellón Plaza
El termini de sol·licitud finalitza el divendres 30 de juny
Nules atorga ajudes a esportistes i clubs que poden arribar als 6.000 euros
- El regidor d’Esports, Gabriel Torres. Foto: Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1El ITC supera los 9 millones de facturación en 2025, un 4% más: participa en 119 proyectos privados y 58 públicos
-
2El portero Álex Cervera regresa al Peñíscola y formará parte de la primera plantilla
-
3La castellonense Valfortec afianza su presencia en el mercado nacional y activa la mayor planta fotovoltaica de la isla de Mallorca
-
4Castelló remata los convenios con entidades sociales: da luz verde a 1,2 millones en 12 acuerdos pendientes
-
5Benicarló ultima la puesta en marcha del nuevo ecoparque: prevé iniciar su actividad a finales de agosto
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules atorga ajudes a esportistes i clubs que poden arribar als 6.000 euros · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies