Castellón Plaza

nova ampliació d'horaris

Nules augmenta les visites als seus museus gràcies a les activitats per a infants

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓN. Nules ha incrementat en l’últim any les visites als seus museus, en concret al Museu de Medallística Enrique Giner s’han registrat l’any 2018 un total 1985 i en el Museu d’Història Vicent Felip Sempere també han augmentat fins a arribar a les 1.233. Sobre això, el regidor de Cultura, Antonio Romero, comenta que “les polítiques de dinamització i de promoció del patrimoni fetes en els darrers anys han portat a acostar els museus a diferents públics, en especial al més jove”.

En aquest sentit, des de la Regidoria de Museus es treballa per a donar un impuls nou als museus locals, tant al de Medallística Enrique Giner com al d’Història Vicent Felip Sempere, així entre les noves iniciatives cal destacar l’ampliació de l’horari d’obertura d’aquest últim que sols obria els divendres a la vesprada. Així tant els veïns i veïnes com la gent de fora poden visitar-lo dimarts i dimecres de 9.00 a 12.30 hores, divendres de 18.00 a 20.00 hores i dissabte en horari de matí i vesprada d’11.00 a 13.30 hores i de 18.00 a 20.00 hores. Mentre que l’horari del Museu de Medallística es manté dimarts d’11.00 a 13.00 hores i de 18.00 a 20.00 hores, dimecres, dijous i dissabte d’11.00 a 13.30 hores i de 18.00 a 20.00 hores, divendres d’11.00 a 13.30 hores i diumenge de 10.30 a 13.30 hores.

“Comencem una etapa nova als museus locals acostant-los als ciutadans i visitants, de manera que hem ampliat l’horari d’obertura del Museu d’Història per a facilitar-hi l’accés i dinamitzar així aquest espai municipal com vàrem fer en el Museu de Medallística”, comenta el regidor de Museus, Antonio Romero.

A més amb l’objectiu de "mostrar la riquesa patrimonial de la localitat als diferents públics i més en especial als xiquets i joves", també s'ha organitzat diferents activitats per a promocionar-la. Precisament, entre les novetats incloses en l’últim pla didàctic es troba el programa anomenat Museu a l’Escola dirigit a escolars de 3 i 4 anys.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Comienzan las obras de la última fase de la remodelación del mercado municipal de Nules
CseM pedirá cambios en las cuentas municipales para reforzar la vivienda, barrios y medio ambiente